Kütyük

Kása Attila

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok!

A padláson pakolásztam és találtam pár érdekes kütyüt.

Az első gondolom C64 CP/M kártya vagy klón lehet. Emlékeim szerint Z80
van benne. Tud erről valaki bővebben valamit??

http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A következő kütyü egy numerikus billentyűzet, amit egyik tanítványomtól
kaptam, csak hogy halasszuk el egy héttel a témazárót... Nekem megért
egy heti várakozást. Érdekessége, hogy a gombok jó része mindenféle
driver nélkül teszi a dolgát!! C64 Plug'n'play :)

http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2802_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2803_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2804_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Láttatok már ilyet? Erről van valakinek infója? Ránézésre lehet akár
házi gyártmány is, vagy egy másik GMK? :)

Végül nem C64, de érdekes kütyü: Psion Series 5. Apósom garázsában találtam.
http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2805_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150311/100_2808_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Két ceruza elemmel megy, van 16MB CF kártyája. Szövegszerkesztő,
táblázatkezelő meg hasonló progik vannak rajta. Na meg a sógorom
tizenakárhány évvel ezelőtti fősulis órarendje :)
Mivel programokat sem találtam ehhez, nemhogy fejlesztői környezetet,
valószínüleg nem fogok egyhamar wild demot írni :) (Pontosabban találtam
egy pár progit, csak azt nem tudom, hogy rakjam fel rá? Telepíteni kell,
vagy csak be kell másolni a krátyára?)

Üdv,
Scorpy

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Szia!

Kása Attila írta 2015-03-11 21:57 dátummal:
> Az első gondolom C64 CP/M kártya vagy klón lehet. Emlékeim szerint Z80
> van benne. Tud erről valaki bővebben valamit??

Ha tényleg az, akkor beteszed $1000-re a Z80-as kódot, aztán kiadsz
valami byte-ot hogy kapcsolódjon át a rendszer arra a kártyára és
elindul $1000-től. Legalábbis ez rémlik.

Nekem floppy is volt (van?!) hozzá, amin CP/M oprendszer, de csak
bootolt-bootolt aztán semmi se történt. (Nem tudom megvan-e még a
kártya. Ha kell valakinek és megtalálom, akkor szívesen elviszem valami
partyra.)

> [...]
> valószínüleg nem fogok egyhamar wild demot írni :) (Pontosabban találtam
> egy pár progit, csak azt nem tudom, hogy rakjam fel rá? Telepíteni kell,

Nekem egy komolytalanabb ilyesmi van, órarendet talán tudna kezelni ha
csinálna valamit, de nem csinál semmit. Én is apósomnál találtam de már
megbántam, hogy elhoztam, ez így csak veszélyes hulladék. :-)

Üdv,
Lion

Viktor Varga

to c6...@googlegroups.com

Dugj flopyt a gépre.

Ha flopyt keres z80 kártya. Töltené a boot sectort.

Senkit nem láttam még akinek működő boot lemeze van.

A gyári manualban volt asszem példa.

Az utángyártott z80 is ritka. Nagy kincs.

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
--
Az üzenet mobil eszközről lett küldve, így elnézést kérek az ékezetekért, elütésekért, a válasz rövidsége miatt.
--

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:

Oravecz László

to c6...@googlegroups.com

következő címre c64hu+un...@googlegroups.com

További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „C64 Hungary” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.