Ide64 man file a filekezelohoz

Atte

to c6...@googlegroups.com
Szevasztok,

Kerhetnek valakitol egy mukodokepes konfiguracios filet az IDE64-hez,
amiben a filekezelohoz van T64/D64 olvaso plugin, es mukodik is? :)

Probalkozom de egyelore kevesbe akar mukodni. Ha rabokok a .d64
kiterjesztesre a filekezeloben, akkor elkezdi olvasni a filet (ahelyett,
hogy belenyitna) es nyilvan out of memory lesz, mert a 180K az picit
tobb, mint 64 :)

Elore is koszonom
Udv:
Atte

Balazs Oszvald

to c6...@googlegroups.com
http://www.singularcrew.hu/idedos/beta/compile.php

Tölts le egy új perom-ot és a zip-ben lesz egy másik zip (hehe): idedos20160417-util !
Ebben van egy plug.prg nevű file, az kell neked.

vd64 -et érdemes d64 plugin-nak beállítani (d64-re belelép a d64-be, amiből tölteni is tud)
id64 -et meg pl. 5-ös billentyűre (példa prg-ben viewer meg editor van, asszem valahova oda konfigolva)

p.

Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következő címre:
c6...@googlegroups.com
Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a
következő címre c64hu+un...@googlegroups.com
További lehetőségekért látogassa meg a csoportot:
http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu
--- Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli C64 Hungary csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

Atte

to Balazs Oszvald, c6...@googlegroups.com

Szevasz,

Halas köszönetem! Futok egy kört vele a hétvégén.😊

Üdv

Atte

Feladó: Balazs Oszvald
Elküldve: 2016. május 26., csütörtök 23:47
Címzett: c6...@googlegroups.com
Tárgy: Re: [C64 HU] Ide64 man file a filekezelohoz

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „C64 Hungary” csoportjára.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) c64hu+un...@googlegroups.com címre.

További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Atte

to c6...@googlegroups.com
Szevasz,

Sajnos meg mindig nem muxik. Kerdes.
Nekem latszolag V0.90 patch 50-es IDEDOS-om van.
Lehet oka a nem mukodesnek az, hogy amivel probalkozom azt ez a verzio
meg nem tamogatja?

koszi & Udv:
Atte