c64 csikozas fix

Kajtár Zsolt

to C64 Hungary

Atte

to c6...@googlegroups.com, Kajt??r Zsolt, C64 Hungary
Haho.
Mint kiderult vas temaban megjaratlanabb vagyok... Ez a csikozas miert is jo?
A belinkelt oldal szamomra "buta" nyelven beszelt

Koszi
Atte

Idézés Kajt??r Zsolt <kajta...@googlemail.com>:

> --
> Azért kapta ezt a levelet, "C64 Hungary" csoport listára.
> A hozzászóláshoz küldjön egy e-mailt a következ? címre:
> c6...@googlegroups.com
> Ha szeretne leiratkozni err?l a csoportról, küldjön egy e-mailt a
> következ? címre c64hu+un...@googlegroups.com
> További lehet?ségekért látogassa meg a csoportot:
> http://groups.google.com/group/c64hu?hl=hu

Atte

Dániel József

to C64 Hungary
Itt van egy kevésbé "buta" nyelvű oldal. :)

http://www.forum64.de/wbb3/board2-c64-alles-rund-um-den-brotkasten/board4-hardware/39285-c64-bild-hat-leiche-vertikale-streifen/?s=405ddedca5db66601405cde7909e1590d87714f

On Mar 3, 10:17 am, Kajtár Zsolt <kajtarzs...@googlemail.com> wrote:

> Nem jo, de foleg c128-on latszanak halvanyan fuggoleges vilagos csikok
> karakterenkent a teljes kepernyon.

> A kapcsolasi rajz miatt linkeltem ami egy egyszeru erosito amiben az AEC
> jelet vissza kompenzaljak a luma-ba hogy ne csikozzon. Alapbol valahogy
> athallatszik a VIC-ben, az okozza a csikokat. De a biztonsag kedveert
> kiprobaltak milyen effektek lennenek a tobbi jellel is ;)
>
> A dolog akkor erdekes ha mar amugy is svideo-rol van hajtva egy jobb TV es
> [...]

Atte

to c6...@googlegroups.com
Ok, koszi.

Sajnos nekem a nemet sem barat, de a kerdest megvalaszoltatok.

Koszi & Udv:
Atte

B3L4

to c6...@googlegroups.com, kajta...@googlemail.com
dobj egy 330 ohm-os resistort a signalra es 1000X jobb lesz a kep