MPS 801

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Sziasztok!

Elvinne valaki egy MPS 801-t, hogy ne nálam porosodjon? BP XIII. ker.

1991 környékén még működött, de azóta lehet, hogy akad valamije, nem
próbáltam.

Szükség esetén küldök képet, meg kiküldök rá pár karaktert, hogy
megpróbálja-e használni a 20 éves tintaszalagot. :)

$00

Üdv,
Lion

Kása Attila

to c6...@googlegroups.com
Szia Feri!

Nem tudom, van-e màr jelentkező. Ha itt nem megy, próbàld meg fészbúkon a Retró szàmítógép és jàték klubban!

Üdv, Attila

Ferenc Veres

to c6...@googlegroups.com
Köszi, megnéztem majd!