prvy dojem z novej stranky bystricany.sk

noname

to Bystričany
1. graficky to vyzera na prvy pohlad lepsie ako predchadzajuca
stranka, to je plus

2. ale, pull-down menu s tym obsahom vlavo ako aj v hore nie je velmi
prehladne, pretoze mnohe odkazy su tym padom zdvojene, ...
nedomyslene, menej je niekedy viac (v tomto pripade urcite)

3. Slovenske aktuality? To akoze co ma byt? To si niekto robi srandu?
Dennik pravda plati nieco Bystricanom za to ze linkuju na ich clanky?
Otvorim hlavnu stranku, a hned co padne do oci, su bulvarne nazvy
clankov nizsej urovne ako bola tolko zatracovana povodna diskusia,
akoze: "Zachod s najkrajsim vyhladom", "Ruský zlodej ohrozoval
predavačku mydlom" ... a podobne. Tato cast tam nema co robit!!!

4. opat chyba diskusia, ked uz nic ine, mohol tak byt vytvoreny aspon
"pool", kde by navstevnik mohol aspon trosku mat pocit ze tvorcovi
stranky zalezi na nejakom feedbacku. Pokial si pamatam, tak na
povodnej verzii stranky to bolo. Mohli tam by otazky typu:
Paci sa vam novy dizajn stranky?
Preco nemate zaujem o zasadnutie obecneho zastupitelstva?
- nemam cas
- maly priestor na diskusiu
- atd ...

5. poprosil by som v casti "pre obcanov", vytvorit link s nazvom "net
komunita" alebo nieco v tom zmysle s odkazom na
http://groups.google.com/group/bystricany?hl=sk (uz funguje aj lokalna
sk verzia)

6. neexistujuca stranka "pre obcanov->sport v obci->tj bystricany"
http://bystricany.sk/?stranka=tjbystricany

7. a kliniec je nazov web stranky "Mesto Krupina" pri pridavani
udalosti http://bystricany.sk/admin/add_podujatie.php, vidiet ze autor
webu chrli webtranky s jednym templejtom ...

8. celkom by ma zaujimalo, kolko stalo/stoji obec vytvorenie a udrzba
tejto stranky, a tiez akym sposobom bola dana firma vybrana, vopred
dakujem za odpoved.

Tolko moj prvy dojem, ...

stajny

to Bystričany
ad:2

Ano mas pravdu, bol som s autorom menu sa bude prerabat...

ad:3

To iste som hovoril aj ja. Pojde to prec...

ad4:

K dislusii som sa uz vyjadroval. Treba prist na zastupitelstvo a
diskutovat o tom. Ale ten navrh s hodnotenim stranky sa mi paci.

ad5:

Vez viked sa na to pozriem a budem sa to snazit pridat.

ad:6,7

Tento novy web funguje tyzden a je stale v skusobnej prevadzke. Nie je
to len novy look stranky, ale je prerobeny cely redakny system, ktory
autor tento rok naprogramoval. Nam ide o to, aby sme si web mohli
spravovat sami a jednoducho tam pridavali udalosti.(tento redakcny
system to spolna). Momentalne to este nie je naplnene udajmi. (su tam
len stare z minulej stranky). Ja v tom systeme tiez este nie som doma
a ucim sa ho ovladat, je ovela jednoduchsi ako pred tym.
Ten redakcny system bol vytvarany pre mesto Krupina preto sa to tam
este objavuje.

Co sa tyka financovania stranky. Firmu vyberal predpokladam pan
starosta este pre dvoma rokmi. Dohodnuta bola cena myslim 20 000,- Sk
(stara stranka). Tie peniaze sa este neuhradili az teraz po prechode
na novy redakcny system. (faktura este neprisla). Zatial sme platili
len domenu a web priestor.

Celorocna podpora zo strany autora by mala stat okolo 2000 Sk,-. Navrh
este nepredlozil, ale ustne sme sa hovorili o priblizne takejto sume.

Dakujem za pripomienky k stranke. Predlozim ich autori (o niektorych
som uz s nim hovoril.

Kamil Steiner