Discussion on nvrh-projektu-rozmiestnenia-portovsk

1 view

Cosum

to Bystričany
Skvele, skvele, skvele. Parada. decka budu sportovat, nebudu sa musiet
flakat po krcme :D. Technicka otazka. Vzhladom na to, ze to vyzera ako
slusny projekt, ktory bude stat nemalo penazi, usilia a namahy,
prichadza mi ze by to malo sluzit odyvatelom a hlavna cielova skupina
su deti.(predpokladam)..
OPYTALI STE SA TYCH DETI, O CO MAJU ZAUJEM? AKE SPORTY ICH ZAUJIMAJU?
NENAROCNA MISIA. V Bystricanoch je len jedna skola, niekolko este
stale zanietenych ucitelov a rodicov to zvladne bez problemov.
Opytajte sa ich. Mozno by sa im pacilo zahrat si baseball, alebo sa
poprehanat po skateboard-ovej drahe. Neviem.. Predpokladam, ze ak sa
ich to spytate dozviete sa pre koho sa ten sportovy park postavi a
kolko tych deti a mladych ludi tam bude chodit zo zaujmom.
Pokial sa samozrejme uz tak nestalo.. ;)

noname

to Bystričany
Cosum, uz sa na mna nehnevaj, dirt park a bejsbolove "just for you",
alternativa.avi
Ja o tom nerozhodujem, ci tam bude 2 alebo 1 tenisove. Tenis je podla
mna jedna z najpopularnejsich individualnych hier a priznavam, rad
hram tenis, co na tom? Len som vyjadril svoj nazor, tak ako to moze
urobit dalsich 1800 ci kolko obcanov.
Ale suhlasim ze by sa mal urobit nejaky prieskum, co by ziaci, mladi,
a dospeli preferovali ...

stajny

to Bystričany
Prieskum bude. Ideme s projektom medzi ludi, urobime niekolko
prezentacii
a oslovime aj mladez.
Ten areal je tak multifunkcny, ze sa tam daju vytvorit podmienky pre
akykolvek
sport. (aj na tom navrhu, tak ako je postaveny)

Cosum

to Bystričany
A o to mi len islo. Bez preferencii niektoreho zo mnov uvedenych
sportov.. Len som si spomenul, ako kedysi nadsenci postavili medzi
dvoma bytovkami (v Prievidzi) volejbalove ihrisko a mladez hravala
fotbal na rozbitej, neupravenej travnatej ploche hned vedla a priestor
pre volejbal bol vyuzity asi tak 10 krat, aj to len v prvy rok. Bola
by skoda, keby sa vyhodili peniaze na nieco, co by nesluzio ucelu.
Predpokladam, ze ziskat ich nie je ziadna sranda...
Vela zdaru pri budovani..