Návrh projektu rozmiestnenia športovísk

1 view

bystricany

to Bystričany
Bola pridana stranka s nazvom "Návrh projektu rozmiestnenia
športovísk".
Za vecné a otvorené pripomienky k tomuto projektu už vopred všetkým
občanom Ďakujeme, Ďurica Miroslav

noname

to Bystričany
Ohladom tenisoveho kurtu:
kedze podla planu je povrch umela trava, mozno by sa dal sucasne
vyuzit aj ako male ihrisko na futbal, napriklad ako maju v Novakoch
pri stadione. Je na to taka univerzalna trava, mohlo by sa tam ale
hrat iba v teniskach. Muselo by sa ale doriesit ako so sietou a
brankami, ale urcite uz take projekty niekde su, tak treba pohladat.

noname

to Bystričany
A vlastne ked uz som pri tom tenise, osobne by som uprednostnil 2
ihriska, ked uz to ma byt. Mohli by sa otocit o 90 stupnov a dat vedla
seba. Minimalne rozmery futbaloveho ihriska su 90x45, takze to uz aj
tak nesplna, a bolo by teda o trosku kratsie. Naviac, ak by to malo
byt pre skolakov a mozno treningy futbalistov, malokedy sa najde 22
chlapcov v triede alebo 22 hracov na treningu, a aj keby, take velke
ihrisko je na trenovanie nie velmi vhodne. Myslim ze mensie futbalove
ihrisko by bolo lepsie, a uvolnil by sa tym priestor pre druhe
tenisove. Tenis je individualna hra (pokial neratam stvorhru), a
predpokladam ze bude popularna (plocha kde je teraz amfik bola dooost
vyuzivana na tenis), takze by sa mohlo stat ze jediny tenisovy kurt
bude stale obsadeny, a ihrisko by zivalo prazdnotou.

No ale musim povedat, ze je to velmi ambiciozny plan. Nedavno som
pozeral stranku Oslian, im schvalili uz 3 projekty a vraj do jedneho z
nich nemohli zakomponovat prave opravu sportoviska pri ZS. Tak sa
preba od nich poucit co a ako, aby to vyslo!!! Neviem akym sposobom ze
bude projekt vyhotovovat, ci si obec najme niekoho na profesionalnu
prezentaciu a spracovanie celeho projektu, v kazdom pripade ratajte so
mnou co sa tyka pomoci pri spracovani grafiky, a prelozenia do
anglictiny, ak by bolo treba. Sportu zdar! :)

noname

to Bystričany
trosku som sa pohral, a spravil som kratke video navrhu projektu, to
len tak pre ukazku, ze ako by som mohol pomoct pri prezentacii ...
pozri medzi subormi projekt.avi

stajny

to Bystričany
To video je super. ;-)

Co sa tyka realizacie idealne by bolo ziskat peniaze zo strukturalnych
fondov EU.
Druha moznost je areal budovat postupne a vyuzit na to projekty, ktore
su kazdorocne
vyhlasovane. (hlavne Ministerstvo skolstva).
O tomto projekte uz diskutujeme dost dlho. Teraz je pristupny na
verejnu diskusiu s tym, aby sme
za mesiac dva, mohli nechat spracovat projektovu dokumentaciu. Ta bude
sluzit ako podklad pre
zisk financii z fondov.

Ak sa budeme snazit ziskat peniaze z eurofondov (su na to vyclenene
operacne programy, vyhlasenie vyziev
by malo byt niekedy v druhom polroku tohto roka) bude projekt
pripravovat firma na to vybrana.

Ak sa budeme snazit ziskat peniaze z inych zdrojov budeme na tom
pracovat my (rada rodicov, skola,
zastupitelstvo). Pri tej druhej alternative tvoju pomoc pravdaze
uvitam.... ;-)

Na margo kurtov: dlzka kurtu je nieco malo ako 24 m, ked ratam este
priestor za zakladnou čiarou cca 5m, tak otocene kurtov o 90 stupnov
nam odkroji z travnateho ihriska 15 m. Cize to ihrisko by malo rozmery
cca 70 x 46.
Netusim o kolko to zdvihne naklady. (moja uvaha bola, ze na tenis sa
da vyuzit aj plocha "hokejoveho" uhriska).