toto by sa mi pacilo

noname

to Bystričany
http://pocitace.sme.sk/c/3542321/Banska-Bystrica-spristupnila-GIS-portal.html

"Záujemcovia sa teraz môžu pomocou GIS portálu orientovať v meste,
zistiť, kde sú perspektívne zóny na rozvoj, prípadne ak by sa rozhodli
stavať - kde je ešte priestor na výstavbu"

Ako zistit kde sa da v bystricanoch stavat, kde sa co planuje stavat a
podobne? Mohlo by nieco take byt hodene na oficialny web, nieco ako
"Plan rozvoja dediny" ...

... clovek len tak nieco zachyti pri debatach pred krcmou ;-) , ...
tam sa bude robit cesta, tam mozno budu nove pozemky, a ze vraj od
cerenian je vyhradeny priestor na priemyselnu zonu ;-)
Strasne vela mladych ludi z bystrician odislo, pretoze nie su pozemky
na byvanie, a obec to nejak neriesi, alebo riesi a este sa to
nedostalo do krcmy ;-)
Tych par pozemkov pod majetkami neratam, ... obec je uz aj tak dost
roztahana hore, tie pozemky mi pridu velmi nevhodne ... smerom na
kostolany sa neda, tam je vedenie, hore tahat dedinu je podla mna od
veci (to uz mozem ist byvat do mesta ked treba ist 20 minut pesi aby
sa clovek dostal k hlavnej ceste), ... ostava smerom do cenerian, a
prave tam "JPP" ze vraj ma byt ten priemyselny park ... na kieho
oneho?

hmmm, ... no nic, dufam ze sa to nejak rozhybe pokial nasetrim na
nejaky ten pozemok aby som mohol stavat ;-)

miro....@gmail.com

to Bystričany
Plán rozvoja a výstavby obce bude v najbližšej dobe na stránke.
Od nástupu do funkcie predsedu stavebnej komisie je môj prioritný
záujem rozbehnúť rodinnú a bytovú výstavbu v našej obci
Po neúspešnom odkúpení pozemkov pod materskou škôlkou smerom k hlavnej
ceste ( z dôvodu premrštenej ceny) sa nám podarilo rozbehnúť rod
výstavbu na Vrškoch nad Janom Poliakom
kde boli pridelené 3 stav. pozemky.(na dalšich sa intenzivne pracuje)
Rodinná výstavba bola schválená aj na obecných pozemkoch Tehelne to je
nad Štefanom Bobokom kde je už vypracovaný projekt na 14 pozemkov
akurát narážame na problém tlaku pitnej vody ktorí musíme doriešiť s
vodárňami.Môj zámer je výstavba dvoch bytoviek za novými bytovkami
pretože tam máme pozemok vo vlastníctve obce a prístup k všetkym
inžinierskym sieťam len musím nájsť podporu u poslancov.
Odpoveď na otázku prečo sme zahajily výstavbu v hornej časti obce je
jednoduchá lebo v dolnej časti obce naši občania pýtali za 1m2 600 až
1000 Sk čo pre nás bola nepriatelná suma a myslím si že pozemky ktoré
teraz práve dávame spoja hornú časť obce z dolnou a spravia z nej
jeden jednoliaty celok.
O priemyselnom parku sa zatiaľ len uvažuje ale nato musí byť najprv
investor, lebo mladí ľudia potrebujú aj možnosť sa zamestnať aby mali
za čo stavať.
Pred dvoma týždňami aj bol investor ale padlo to na cene
pozemku.
Ďurica Miroslav
noname napísal(a):
> http://pocitace.sme.sk/c/3542321/Banska-Bystrica-spristupnila-GIS-portal.html
>
> "Z�ujemcovia sa teraz m�u pomocou GIS port�lu orientova� v meste,
> zisti�, kde s� perspekt�vne z�ny na rozvoj, pr�padne ak by sa rozhodli
> stava� - kde je e�te priestor na v�stavbu"

noname

to Bystričany
To ma tesi ze nasi obcania maju takeho investicneho ducha, ze 1000 SKK/
m2 co je momentalne orna poda bez inzinierskych sieti, som sa pobavil.
Dedina v doline v strede Slovenska, kde keby padol jeden z hlavnych
zamestnavatelov, bane, chemicka alebo elektrarne tak to bude dolina
nezamestnanych + ziadne dialnicne spojenie a biedna zeleznicna
doprava.
Nevidim to ruzovo, a pritom smerom na Cerenany by bolo asi najlepsie
tahat dedinu. Skoda. Tie pozemky pod majetkami, to vidim len ako
riesenie zo zufalstva, ale lepsie ako nic.

Tie dve bytovky, tam nie je o com, to je dobry napad ktory treba
zrealizovat cim skor. Tym padom aspon trosku padne dopyt a mozno ludia
zrealnia svoje poziadavky.

A co krizom ako sa ide do Chalmovej? Neviem si to teraz predstavit,
viem ze je tam vedenie vysokeho napatia, ale az tak ponizsie. Tam by
to nepripadalo do uvahy?

On Nov 15, 8:34 pm, "miro.dur...@gmail.com" <miro.dur...@gmail.com>
wrote:
> [...]

noname

to Bystričany
No tak som pozrel ten uzemny plan obce
http://groups.google.com/group/bystricany/web/uzemny-plan-obce

Ako stara je ta mapa? Napriklad taka Hlboka je uz dost zastavana.
Mozno by si niekto mohol dat robotu a trosku tu mapu zaktualizovat.

V akych casovych horizontoch su planovane tie nove cesty? Napriklad na
cislach 53/54 a 55/56, alebo ako sa ide na Kamenec 49/50 ? O rok, o
dva, o 5? Akym sposobom su urcovane priority ktory projekt ma prednost
pred inym? To by asi nebolo bohvie co kupit pozemok na niektorom z
tych kde je podla tej mapy plan robit cestu, a potom nemat 10 rokov
pristupovu cestu k domu ...

Dakujem za odpovede