RF Adığey Cumhuriyeti Sunum & Ülke Kredileri ? Factoring İşleri v.s.

turan...@teb.com.tr

to business...@googlegroups.com, dostlukkul...@googlegroups.com, kaf...@kafiad.org, cumhur...@gmail.com

İş Dünyasının Değerli Temsilcileri ;

Faydalı olması umuduyla aşağıdaki bilgileri paylaşıyorum.

*Benim aracılığımla DEİK - Adığey Cumhuriyeti İş Toplantısını  duyup kıymetli vaktini ve işleri erteleyip Sunuma katılarak verdikleri nazik destek için kendilerine çok çok teşekkür ediyorum. Toplantı çok kalabalık ve verimli geçmiştir.

*RF Adığey Cumhuriyeti DEİK İş Toplantısının Sunumu,

*Eximbank Ülke Kredileri – Rusyaya İhracat İmkanları, Alternatifler,

*Rusya için İhracat Factoringi İmkanları,

Bazı basit konular için gönüllü olarak ben destek olabilirim, teknik ve detaylı konular için direkt alttaki kurumlarla siz de görüşebilirsiniz tabii.

Bankacılar tabii ki daha çok icra ve uygulamaya bakar J, çok umuyorum ki iş insanlarımız bu vesile ile somut işler üretirler.

Saygılarımla,

Turan AKIN

RF Adığey Cumhuriyeti Fahri Ticari İşler Koordinatörü

Adana / Turkey

0533 581 30 27

Turan...@teb.com.tr

Ek : 4 Dosya

Not : Facebook sayfasında dosyalar görünmeyebilir, bu konuya özel olarak ilgili firmalar çıkarsa bana bilgi geçsin isteklilere ayrıca mail atabilirim.

1.    From: Nurengiz Eski
Sent: Thursday, April 09, 2015 11:14 AM
To: TURAN AKIN - Dis Ticaret Merkezleri Muduru
Subject: RE: Bilgi: Turan AKIN Rica Adige Cumhurityeti Sunum

Turan Bey merhaba,

Sunumları isteyenlere aşağıdaki bağlantıları iletebilirsiniz:

http://www.deik.org.tr/Contents/FileAction/5834

http://www.deik.org.tr/Contents/FileAction/5835

Saygılarımla,

cid:image001.jpg@01CF63C0.2EBFB4E0

Nurengiz EŞKİ (Mrs.) | BC Coordinator | Координатор ДС

Комитет внешнеэкономических связей Турции | Foreign Economic Relations Board of Turkey

TOBB Plaza Harman Sokak No: 10 34394 Esentepe – Şişli / ISTANBUL

Office: +90 (212) 339 50 00 | Direct: +90 (212) 339 50 54 | Fax: +90 (212) 270 37 84 ne...@deik.org.tr

Website:  www.deik.org.tr  |  www.turkey-now.org  |  www.delovayaturtsia.ru | DEİK Twitter

Thank you for considering the environmental impact of printing emails.

2. RUSYADA EXİMBANK İMKANLARI !!!