RF Adığey Cumhuriyeti'nden TR için Ortaklık Talebi & Kablo Firması Ortaklık & Berlinde Konser için Sponsor Talebi !!!

1 view

turan...@teb.com.tr

to business...@googlegroups.com, dostlukkul...@googlegroups.com

Değerli Grup Üyeleri, Sevgili Gençler ;

RF Adığey Cumhuriyeti'nden Ortaklık Talebi ve büyük bir Kablo firmasının ORTAKLIK, ALIM-SATIM v.s. talebi ile ilgilenen ciddi firmalar kendilerini tanıtıcı kısa bilgileri ile bana dönüş yaparsa benden rica eden şirketlerle görüştüreceğim. Firmalarla ilgili kısa bilgiler aşağıdaki gibidir.

Sizler, çalıştığınız firmalar ve çevrenizde ilgisi olabilecek dostlarınızla paylaşmak isterseniz diye önce bu gruplarımıza iletiyorum.

B planı olarak gerekirse ilerde diğer kurumsal mecralarda da duyurulacaktır.

*RF Adığey'den Ortaklık Talebi,

* Büyük bir Kablo firmasının ortak arayışı, fiyata ve şartlara göre tümü de satılabilir.

* Berlin’de Konser için Sponsor Talebi,

Berlin Konser Sponsorluğu için direkt Pelin BAYRAK Hn.la görüşülebilir.

Selam ve Saygılarımla,

Turan AKIN

RF Adığey Cumhuriyeti Fahri Ticari İşler Koordinatörü

Adana / Turkey

0 533 581 30 27

Ek : 2 Dosya- Tanıtım – Ürün görseli

Uyarı :

1.Aşağıdaki ticari konuları sadece bilgi amaçlı paylaşıyorum, ticari sonuçlarıyla ilgili herhangi bir taahhüt ve sorumluluğum bulunmamaktadır. Teknik bir problem nedeniyle bu gruba -BUSINESS CAUCASUS - ekleme veya çıkartma yapamıyorum maalesef.

2. Mükerrer mail alanlar ve bu işlerle çok ilgisi olmayanlar kusura bakmasın ltf.

BUSINESS CAUCASUS / Facebook

1.       Talep :

From: XXXXX – Talep Güncel ve Geçerli !!!
To: TURAN AKIN - Dis Ticaret Merkezleri Muduru
Subject: Re[2]: Su geçirmeyen perlit izolasyonu

Benzer ürünü yapmaya çalışan perlit üreticiler bulunmaktadır Türkiye'de. Perlitin ısı izolasyonu olarak kullanılması herkes bilir ve yapiyor. Başaramadıkları nokta su geçirmeme özelliği. Bu özellik perlit izolasyon plakanın fiyatını 4-5 katta artırır ve yeni kullanma alanlarına yol  açar. Türkiye'de perlit üreticiler çok. Hammade olarak dünya rezervlerin büyük  oranına sahip. Ancak teknolojisi gelişmiş değildir.
Ürünümüz ithal ediliyor uzak doğudan ve amerikadan Türkiye'ye. Üretim için herhangi bir sıkıntı olacağınızı zannetmiyorum.
2.el makina getirmek basit olur, çünkü karmaşık ve büyük bir yapiya sahip değildir. 2-3 tıra sığar bence. Burda önemli olan teknoloji (Production process-patent). En kötü ihtimalde makineler Türkiye'de  de yapılır. Ama sorun çıkacağını zannetmiyorum.
Bence Türkiye'de yapılmamasının sebebi Perlit üreticilerin küçük ve orta işletme olmalarını, onların fazla araştırma imkanının olmaması, büyük sanayi sektörle bağlantılarının olmaması v.b. Onların ürünleri genellikle tarım, inşaat, tekstil için hammadde kaynağı olarak kullanılmaktadırlar.