Haberleşme ağımızı güncellemek ve okul yönetiminin istediği ünlü listesi

bursatarimmesleklisesi

to BENİM KURDUĞUM OKUL GRUBUM, bursa ziraat meslek lisesi 1891, Bursa ZML Mezunları, bzmlme...@yahoogroups.com, zmlb...@yahoogroups.com

Özel durumlarda daha hızlı haber iletebilmek için lütfen cep telefon numaralarınızı bana özelden gönderiniz.

(08/11/2014) tarihinde Vefat eden Hüseyin Hilmi ERDEM (bizim dönemimiz de kendisine GAYGAY derdik) haberini hızlı verebilmek için bende mevcut olan 658 telefon dan sadece 240 kişi cep telefonu mesajımı alabildi. Bu sebeple Benden telefon mesajı almamış olan arkadaşlarım yada bana telefonunu vermemiş olan arkadaşlarım lütfen

Telefonunuz ve Bursa tarım meslek lisesinde çalıştığı dönemi veya mezuniyet yılı ile okul numaranızı hatırlıyor iseniz okul numaranızı, mail adresinizi bildirideniz sevinirim haberleşme listesini yenilemiş olurum.

Bunun yanında yeni okul müdürlüğü bir çalışma için bizden yardım istedi okulumuzdan mezun olmuş iş sahibi, herhangi bir konuda (siyaset,Sanat, iş hayatı, vs.) ünlü olmuşların listesini istedi.

Ben bildiğim kadarı ile ve nette yaptığım araştırmalardan elde ettiğim verilerle 6-7 kişi buldum sizlerde bildiğiniz kadarı ile bana bilgi verirseniz sevinirim

adı soyadı  biliyor iseniz mezuniyet yılı yaptığı iş ne ile ünlü olduğu gibi bilgileri gönderirseniz bir listede toplayıp okul idaresine vericem

http://groups.google.com.tr/group/bursaziraatlisesi

Üye formu:

http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pARKmQDC0dB9ccaypX5KhGw&hl=tr

adresinde bu grubu ziyaret edin
Diğer nette benim bulabildiğim "Bursa Ziraat Meslek Lisesi" Adresleri:

http://picasaweb.google.com/bursatarimmesleklisesi

http://cid-12f91704ee8f0fd3.skydrive.live.com/albums.aspx

http://bursatarimmesleklisesi.blogspot.com

http://bursatarimmesleklisesi.gfoto.com  (Bu adresin sitesi kapandı yada engelli)