Pokana za konferencia

Villie Voynova-Georgieva

to bul...@googlegroups.com
Уважаеми колеги,
Напомняме ви, че 3 октомври 2014 г. е крайният срок за изпращане на резюмета за HIS 2014 - най-престижният европейски форум в областта на  контрола на инфекциите, свързани с медицинското обслужване, който събира водещи експерти от световна величина (вижте  на http://bulnoso.org/1/?pid=30&nid=48  и  линк към техния сайт)
Също така ви моля да ми пишете своевременно, ако забележите нещо нередно на сайта на БулНозо, без да се притеснявате. Специално се извинявам на Доц. д-р Ани Кеворкян за пропуска, който е бил допуснат неволно на сайта, и вече е коригиран. Грешката е моя, че не съм проверила за технически грешки качения текст.
Бъдете здрави,
д-р Вили Войнова-Георгиева