Важно! Информация за конгреса на БулНозо

Nina Gacheva

to BulNoso
Здравейте всички,

Вече имаме готово 1-то съобщение за 9-ия конгрес на БулНозо, който ще
се проведе тази есен - последния четвъртък и петък на октомври, т.е.
на 25-26 окт в залата на УМБАЛ "Св. Анна" - София.
Моля, вижте на сайта www.bulnoso.org съобщението и опитайте да
попълните рег. карта на самия сайт, след което си я свалете и
изпратете като прикачен файл до съответния адрес, посочен в картата.
Пишете ми, ако имате проблеми, за да ги решаваме навреме.
Молбата ми е да пишете как виждате идеята за кръглата маса, ще се
получи ли нещо интересно.
Също така, моля да помогнете, за да разпространим информацията до
повече колеги от вашите и съседни болници.
Ще ви очаквам в групата или на моя мейл адрес: nina.g...@gmail.com.

Поздврави и до скоро,

Доц. Гачева