Sostanok BB Bt

1 view

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
Decki,

so tie od sk i od veles so se desava??
Me interesira koj sigurno ke idi na sostanokot utre vo 19h vo Bitola?? Go odlozivme zaradi vas da bide na
8mi pa se nadevam ke ve ima vo pogolema brojka!!!
Dokolku ne idite i za toa izvestete me za da si znam, no se nadevam na potvrden odgovor :)
Na minatiot sostanok imase nekoja idea od Martin za so kola...pa decki razgledajte gi nacinite, izberete koj odgovara, iskoristete ja grupava za da se usoglasite i pristignete zaedno site i see ya :)

pozdrav

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
i sekako izvestete me za vreme na pristignuvanje,
ako pristignite porano da organizirame nesto interesno :)

Biljana Kacakovska

to building-br...@googlegroups.com
Sega pravev muabet so Jelena i ona nema da doaga aaa ni jas nema da mozam .......... ako mozee nekoj dr den ii nekako poranoo da bide pozz

martin kubelka

to building-br...@googlegroups.com
Nema da mozam da dojdam.... ke se vidime u sk, a ideite za paketot ke ti gi pratam denovive :))

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
Vo toj slucaj decki,

sostanokot ke se odlozi...mn e bitno site da ste ...ke vidite na sostanokot zosto! :)
ke vi pisam mail koga ke bidi, proveruvajte mail bidejki MORA da bide za brzo.

pozdrav

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
Martin,
sto mozes pobrzo i ne zaboravaj site da gi kontaktiras za idei ;)

martin kubelka

to building-br...@googlegroups.com
Ова е мојата идеа :) пишете ваши идеи и дополнете :)

Mапа на Скопје(томи рече дека ќе провери)
Цд со македонска музика(томи ми кажа дека имало во канцеларија)
Испринтани текстови за македонија(општи информации)(ќе се испринта во канцеларија)
VIP број дават од канцеларија колку што знам
Кондоми (некој ке контактира со хера)
Мало шишенце ракија(кој има идеа како да се набави нека пише)

Tomislav Jovanovski

to building-br...@googlegroups.com
1) мапа на скопје, треба да се распрашам, пошто не знам кај сум запишал...али не е проблем
2)цд има мацко - џокер колку што знам...а и да нема, лесно може да се направи
3) текстови за Македонија - супер, ама да не биде чиста теорија, да има слики и слично или дури и ПП презентација може (пошто искрено, не знам дали би седнале да го читаат ако е ко лекција и сл.)
4)...ако има броеви - топ
5) кондоми - нека има повише, скапо е да се одржава дете денес, налет други работи :)
6) за ракија е најлесно - сегде има, мали шишиња - не знам тоа, треба да се распрашаме, а најдобро би било спонзорство да начекаме - т.е. да се врти по винарииве. можно е лесно да набавиме, пошто има многу места, а не бараме многу...за возврат нормално би им ветиле реклама, како што беше лани, преку слики итн итн. ништо парично значи.

+ добро е да се направи посебно делче, кај што ќе се претстави забавниот живот кај нас...слики од концерти, детална програма на настани и места, што треба да видат и направат и сл...

вака пакетот ми личи на супер...

инаку јас со датабазата подзабавив малце, ама од причина што цело време ми се вртат истите луѓе...нормално според селекцијата што ја правев за да одговараат и со термин и со цел. е сега планирам да барам полабаво или поточно - да збирам што ми стигне, пошто нели најбитно е да се најдат тие практиканти. цела датабаза ќе ја имам за кратко, така да добро би било да има спремна покана, што ќе ги привлече („излаже“) да дојдат баш кај нас.

ете така :)

п.с. мејлов го праќам на ББ групата, не знам до кој ќе стигне, нека потврди некој, освен мартин, пошто кај него стиснав риплај (како последен што коментирал)

поздрав!

Kate Ivanoska

to building-br...@googlegroups.com
Pavlina jas imam odbrano nekoi praktikanti, kazi mi dali da ti gi pratam ili pak ti prati mi go toa pismoto ko ke e gotovo pa jas ke mu prajkam niv, zosto sk idam na 23ti.
Pozdrav

to building-br...@googlegroups.com
Za package Pavlina imase ideja da staveme ajvar mozeme da razgovarame so KAM market tie pravat domasen ajvar pa im treba povekje reklama ;)
/Isto rekoa deka treba da napravime lista so telefonski broevi od site nas od aiesec mozeme da napravime 1 lista od site od aiesec 1 lista samo BBteam pozz..

Kate Ivanoska

to building-br...@googlegroups.com
Jas na Martin mu predloziv da stavime i po edna tegla ajvar :)
Ko ke e gotovo pismoto prati mi go, a za toa vreme jas ke pobaram uste praktikanti.
Pa se gledame posle 24ti so celosen izvestaj :))))
Pozdrav

to building-br...@googlegroups.com
togas ke treeba nekoj da donesi :)))

martin kubelka

to building-br...@googlegroups.com
Nekoj od zeskite, da se pokazete ko domakinki!!! :)))))))

Alev Isa

to building-br...@googlegroups.com
Domakinki ako ni e ostanat ajvarot doma toas daaa...hahahhahah

martin kubelka

to building-br...@googlegroups.com
Ova za zenskive sala bese :)))
Ke proveram i ja dali imam od lanskiot(preklanskiot vise) zs i ne
jadam ajvar tolku i ne znam dali ima napraveno godinava :)

Alev Isa

to building-br...@googlegroups.com
ahhahaha znam kaj nas znaes kako e se pravi ajvar po eden mesec nema ni a od ajvarot hahahhaha makedonska rabota e toa :D si go sakame ajvarot :D