BB meeting

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
Kristijan do kaj si so data bazata??
Mora do 17ti  da sme done so supermarketi i restorani !!
Pa dali odgovara za SITE na 12ti vo 12h vo kancelarija?
p.s. dotogas data bazata za da e celosno spremna za da mozi da vrtime (od strana na Kristijan) !!!

Znaci na 12ti posle sostanok ke imate cold calling obuka i pocnuvame turbo!!!
na sostanokot ke vi bide objasneto kako ke odi se ;)

Ocekuvam brz odgovor od site dali odgovara za da znam dali ke ni treba kancelarijata ili ne!!!
Pa da ni bide free za da si rabotime :) !

pozz

Alev Isa

to building-br...@googlegroups.com
Za nekoj sat pokasno ke mozi zaso polagam

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
i se nadevam pozitivno ke me iznenadite i za drugite tasks ;) :))

Biljana Kacakovska

to building-br...@googlegroups.com

Ok se gledame na 12.............. dokolku e gotova databazata so ucenicite koj ucestvuvaat vo proektot mozes da mi ja pratisss... pozzzzzzzz

Alev Isa

to building-br...@googlegroups.com
Pavlina koj ja pravi data bazata....??? NEli mene mi bese dadena taa rabota..ilii???

Tomislav Jovanovski

to building-br...@googlegroups.com
не сум јас 100% сигурен дека ќе дојдам, ама ќе пробам

Marija Kokalovska

to building-br...@googlegroups.com
jas najverojatno nema da sum sk na 12ti, :((( ako slucajno ima promena na planot ke ve izvestam...

martin kubelka

to building-br...@googlegroups.com
Ke gledam da dojdam ! :))

Zerina Ramikevik

to building-br...@googlegroups.com
Zasega vremeto i mestoto i datumot odgovara no bidejki imam gosti od stranstvo kaj mene na spienje mnogu lesno mi e promenliv rasporedot taka da vecer ke bides pavlina ke bides sigurno izvestena dali doagam ili ne...A posto gledam i cold calling obukata ke treba da ja pravime posle sostanokot taka da ke gleam prezentacijata da ja dosredam i da bide se ready for tomorrow ako doagam....

Zerina Ramikevik

to building-br...@googlegroups.com
Znaci Pavlina ke dojdam na sostanokot utre vo 12 pred kancelarija ako e smeneto nesto vremeto te molam pisi sega za da znam....Pozz

Zerina Ramikevik

to building-br...@googlegroups.com
Ocigledno ne se odrza sostanokot bidejki do 1 saat cekav te pobarav u kancelarija ne bese posle Buc u kancelarija go nacekav okolu 1 i neso rece deka si vo bife pa te pobarav tamu ni tamu ne bese....Bi ti se javila no nemav kredit zatoa samo titkav.....

Marija Kokalovska

to building-br...@googlegroups.com

Pavlina, jas se vrativ Sk koga ke mozime da odrzime sostanok posto ne sum vo tek so nastante, a na Jasmina od 03.01.2011 ponatamu nikakov mail i nema stignato...