meeting

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com, Jasmina Ackovska, Nikola Dojcinovski, Zerina Ramikevik, Alev Isa
Decki,

nareden sostanok vo vtornik vo 16h (pred terranova se cekame).

Celta e da vidime:
- sto bese napraveno minatata nedela!!!-short
- diskusija za pozitivni stani na multietnickoto opstestvo!!!
- kako ke izgleda izlozbata!!!!
- kratok output!!!

Sostanokot ke go imame vo Turska carsija!

I sekako ne zaboravajte da potvrdite prisustvo ili da me izvestite ako ne mozite da prisustvuvate!!!

Pozdrav

Kate Ivanoska

to building-br...@googlegroups.com
Jas do 16h imam predavanje taka da mozi so mene da se cekame vo stara carsija, da ne idam do terranova. Mozi vo 16:15h da ve cekam kaj Sprider mostot.
Kazi dali odgovara taka
Pozdrav

to building-br...@googlegroups.com
Potvrdeno od mene, vtornik vo 16:00  pred teranova :)

Tomislav Jovanovski

to building-br...@googlegroups.com
јас ќе дојдам, само утре ќе ти пишам дали во чаршија дали пред тера нова...