Global Villages 2010/11

pavlina veljanovska

to building-br...@googlegroups.com
Zdravo decki,

kako sto znaete naseto prvo Global Village e na 22ri vo 12h vo 8mi Sepremvri.
Poradi taa pricina utre mora da imame edno sostanoce za da vidime kako se ke odi i sto trebada se napravi pred toa
i sekako  koga se grugite ovaa nedela.

Vo 14h pred office pa ke vidite za koja predavalna ke se raboti! :)

p.s. Zerina podgotvi kratok izvestaj za toa koj ti pratil email so 10 things sto trebase da ti stignat na mail do 12h denes!
i sekako da vidime kako odese minatata nedela za baranjeto na hrana za site da se vo tek.
I Kate i Nikola kako sto se dogovorivme vo 12h vo office, pa da vidime za restoranite.

pozdrav

Zerina Ramikevik

to building-br...@googlegroups.com
Zdravo Pavlina :)

Dosea samo Cehot Jindrich mi prati za 10 things...Eve ako sakas proveri mene mi se cini ok...Opfatil od sekoj segment za negovata drzava i nezz dali da mu kazam deka treba da dade objasnuvanje za niv ili toa ke go pravi licno na samiot stand :)

10 thinks about Czech republic.docx

Zerina Ramikevik

to building-br...@googlegroups.com
Pavlina guess what :D I Omar mi pusti spisok za 10-te raboti i iskreno mnogu se izraduvav osmilil se do tocka :)...Vnimaval na sekoj detal sto osobeno mi se dopadna...Eve vo attach mozes da vidis sto se ke podgotvi od samata prezentacija do hranata i podarocite :)

2011/2/20 Zerina Ramikevik <z.ram...@gmail.com>
Holland global villages.odt