satilik Nikon D200 ihsaniyede gorulebilir.

yalçın kesen

to foto-...@googlegroups.com, bufs...@googlegroups.com
Fotoğraf makinesi setimi satıyorum
internetten ilan sitelerine koymadan önce bursada olduğum için,
ilk önce sizlere mail atıyorum. (kargo komisyon vs. olayı olmadığı için)

-Öğrenciyken tamamladığım Nikon d200 seti
marka değiştireceğim için satıyorum.

makineyi elden görüp teslim alabilirsiniz.

satılık nikon d200 set...

Sette bulunanlar ;

  • Nikon D200 Body (orjinal tüm kutu içeriği dahil )
  • Nikon 18-70 MM AF-S DX F/1:3.5-4.5 G IF-ED LENS
  • Nikon AF Nikkor 35mm f/2D.
  • Phottix Battery grip + 1600mah iki adet pil + kalem pille çalıştırma adaptörü
  • Cokin 67mm polarize-Cokin 67mm UV + 52mm Uv

body 10.090 karede (shutter sayısı)
tamir,çizik,vuruk düşürme gibi şeyler yok.
sensörde toz dahi yok.
makine boyun askısı hiç kullanılmadı ve iki
ekranda alındığı günden bugüne pvc ekran
koruyucu ile kaplı

kutusu,kapakları  ve tüm orjinal içeriği mevcut.

35mm f2 fiyatı -----------600ytl*
Set halinde herşey dahil . 2400tl istiyorum

makinenin tarafımdan çekilmiş orjinal fotoğrafları şunlar;

35mm f2.

battery grip

Özellikle 35mm f2 Nikon D700 türü makinelerde
çalışıyor ve inanılmaz bir kondisyonu var.

ilginiz için şimdiden teşekkür ederim, her türlü
soru için arıyabilirsiniz.

yalcin kesen...

   turkcel :   0532 516 44 79
   avea :     0554 961 30 80