pedalada del centre biker girona

Mun Bau

to Grup BTT Girona
Hola bikers!

per aquells que no aneu seguint la pàgina a Facebook (que ja us val!!! ;O)!!! .... us passo una info ben interessant aquí que ens han fet arribar els amics del centre biker Girona.

Qui s'hi anima?

petonets
Mun

Joan Pere López

to Mun Bau, Grup BTT Girona
Hola Mun i companyia,

Doncs justament el dia 22 tinc previst anar amb família i uns amics a fer el carril bici que va seguint el curs de la Muga. Si per qualsevol cosa s'anul·lés (que podria ser), m'apunto a fer aquesta pedalada. Saps fins quan hi ha temps per apuntar-se?

2012/1/12 Mun Bau <munts...@gmail.com>
Mun

--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "BTT Girona" de Grups de Google.

Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: bttg...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a: bttgirona-...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a: http://groups.google.com/group/bttgirona?hl=ca

Mun Bau

to Joan Pere López, Grup BTT Girona
Ni idea, però potser ho pots preguntar a la gent del Bike center Joan.

Mun

Antoni Comalada

to munts...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Hola Mun que tal, això de la pedalejada que organitza el centre Biker el diumenge sembla que pot estar bé.

Lluís com ho veus creus que podríem anar amb aquest grup si estàs millor, tot i que surten a les 10h potser es una hora que no et va gaire bé.

Fins aviat

Toni

From: munts...@gmail.com
Date: Thu, 12 Jan 2012 20:38:45 +0100
Subject: Re: pedalada del centre biker girona
To: jplope...@gmail.com
CC: bttg...@googlegroups.com

Lluís Velázquez

to BTT Girona
Hola Toni,bona nit

Doncs ja veuré,crec que.en principi podría anar el Diumenge.Espero
també estar en bones condicions ja que,encara tinc irritiat el coll i
costa d´anar-se la tòs que no em deixa.

Com ho teniu la resta per sortir el diumenge ???

Joan,Mun,Nuri,Gencat,etc....

On 17 ene, 16:49, Antoni Comalada <senbe...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Doncs justament el dia 22 tinc previst anar amb família i uns amics a fer el carril bici que va seguint el curs de la Muga. Si per qualsevol cosa s'anul·lés (que podria ser), m'apunto a fer aquesta pedalada. Saps fins quan hi ha temps per apuntar-se?

Mun Bau

to Lluís Velázquez, BTT Girona
Ei bones,

doncs no sé si cal fer inscripció o què ...podeu preguntar-ho a la gent de Bike Center des de Facebook mateix.

jo sóc a Madrid tota la setmana i arribo dissabte nit tard ... sincerament, crec que estaré petada després d'una setmana a Fitur però no sé. Voslatres feu i jo ja decidiré a darrera hora si cas. A veure qui s'apunta.

petonets de la capital del Estado, haha!
Mun

Joan Pere López

to Lluís Velázquez, BTT Girona
Hola Lluís,

Com ja vaig dir fa uns dies, aquest diumenge faré el camí que voreja
la Muga en companyia de família i amics. Sembla que al final la gent
no es tira enrera i per tant no podré anar a la bicicletada del centre
ciclista.

Au, que vagi molt bé!