Fwd: Info VI MARXA NOCTURNA "la Ratpenat"

Dani Gelada Muñoz

to BTT Girona

76 km no fan per mi pero pinta be.

salut i bici!

dani

---------- Mensaje reenviado ----------
De: "CLUB CICLISTA ROSES" <clubcicl...@gmail.com>
Fecha: 31/05/2012 18:20
Asunto: Info VI MARXA NOCTURNA "la Ratpenat"

Hola a tots,

Us fem arribar la informació de la propera marxa que organitzem des del Club Ciclista Roses: la IV MARXA NOCTURNA DEL CAP DE CREUS "la Ratpenat".

La marxa surt a les 2.30 h de la matinada del dissabte 16 al diumenge 17 de juny. Sortim de Roses i seguint tota la costa a través de pistes arribem al poble de Cadaqués per enfilar direcció al Cap de Creus.
Una vegada al far del Cap de Creus, esmorzarem mentres esperem a veure la sortida del Sol.
Posteriorment, retornem a Roses per corriols primer fins a Cadaqués i, posteriorment seguint la costa en direcció a Roses.
A l'arribada, dutxa i esmorzar-dinar a partir de les 10 h. (es servirà a mesura que els ciclistes vagin arribant).

Aquesta any s'ha suprimit la tornada en vaixell, així que el recorregut total que hauran de fer tots els participants és de 76 km. Tot i ser una distància respectable, el recorregut no té cap especial dificultat tècnica i permet portar una bona mitjana de velocitat.

Teniu tota la informació, així com el sistema d'inscripcions a www.raidsalvent.com.

Per qualsevol dubte o aclaració, dirigiu-vos al correu clubcicl...@gmail.com

Salutacions,

CLUB CICLISTA ROSES

Joan Pere López

to Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Boneeeesss!!

Doncs a mi aquest any si que em faria gràcia de fer-la!!! Algú s'apuntaria?

2012/5/31 Dani Gelada Muñoz <danig...@gmail.com>

--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "BTT Girona" de Grups de Google.

Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: bttg...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a: bttgirona-...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a: http://groups.google.com/group/bttgirona?hl=ca

Mun Bau

to Joan Pere López, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Ei Joan, jo m'apuntaria però el mateix dia estic tornant d'un viatge a Etiòpia  (feina), i estaré petada.

Nosaltres amb la Nuri anem fent les nostres sortides, uns dies bici i altres trail running però no diem res perquè anem molt a la nostra bola i a salto de mata ... però si algun dia et vols apuntar ja diràs.

petó

Mun

Joan Pere López

to Mun Bau, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Bones Mun!

Si que viatges amb la teva feina, quina enveja :p! Jo després d'una llarga temporada sense tocar la bici he tornat amb ganes. Ara que els dies són llargs intento fer un parell d'escapades quan sorto de la feina entre setmana (quarts de 7) i a part la sortida de rigor dels caps de setmana. Poc a poc vaig recuperant la forma!

Records,

Joan

Mun Bau

to Joan Pere López, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Nosaltres també quedem a aquesta hora, que és quan acaba la Nuri. Si vols quedem un dia, i si algú més s'anima.

Jo fins el 18 però res, marxo demà i estic fora fins aleshores. Però parla amb la Nuri, que ella si serà per aquí ....

una abraçada
Mun

Nuri

to Mun Bau, Joan Pere López, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Eii bones a tots/es!!

Joan, per la ratpenat, ja m'agradaria ja, però el 16 hauré passat dia a Port Aventura i al vespre difícilment estigui en condicions...
(a més són moooooolts km,  no??  brrrr.... )  ;-)

En quan a les sortides entre setmana, doncs sí!! algun dia podem quedar, i anem agafant forma.
Jo plego a les 18h o sigui que a quarts de 7, també ja m'aniria bé.

Estem en contacte,

NuRi.

Joan Pere López

to Nuri, Mun Bau, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Bones,

Jo demà dijous faré una escapadeta, cap a les 7 de la tarda fins a quarts de 9. Suposo que faré un St.Miquel o una mica de carrilet.

Salut,