sortida dema

Dani Gelada Muñoz

to BTT Girona
Hola bttres i bttrus

Demà dissabte sortiré a treure una mica el rovell de la bici. Penso en alguna cosa poc ambiciosa per anar agafant forma. Seré a les 8:30 davant de la guardia civil i faré unes pomeres o similar. Si voleu venir confirmeu al mail please!

A veure si algú s'anima

Dani

Joan Pere López

to Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Bones Dani!

Jo demà no estaré a Girona. Potser faré alguna sortideta suau el diumenge, que encara m'he de recuperar de la ratpenat ;).

Fins aviat,

2012/6/22 Dani Gelada Muñoz <danig...@gmail.com>

Dani

--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "BTT Girona" de Grups de Google.

Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: bttg...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a: bttgirona-...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a: http://groups.google.com/group/bttgirona?hl=ca

Mun Bau

to Joan Pere López, Dani Gelada Muñoz, BTT Girona
Hola Dani, hola Joan!! Ostres nosaltres l'altre dia vàrem voler fer les pomeres i no vaig recordar el camí ;O(. Demà matí no em va bé però si diumenge (Joan), fas alguna cosa, ens ho fas saber i m'animo ja t'ho diré. Tot depèn de com acabi demà la nit! ;O)!!

Bona revetlla a tots!!
Mun