Sortida Diumenge 26 Febrer

Lluís Velázquez

to BTT Girona
Hola Bona nit,

Despres de un temps d´inactivitat degut a aquestes freds i estats
gripals proposo una sortida aquest proper diumenge.

Lloc sortida: Pavelló Fontajau

Hora 08,45 hores.

Itinerari,en funció de la gent que vulgui venir farem una cosa o un
altre.
Apa,ens veiem.

lluís

Antoni Comalada

to lluisve...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Hola Lluís bona tarda, ara farà 3 o 4 dies que vaig agafar mal d’esquena (ronyons) per culpa d’un mal gest i ara l’únic esport que faig es caminar. M’agradaria poder venir demà però les sotragades per la muntanya no m’aniran gens bé, així que demà quasi impossible, prefereixo fer una mica de repòs.

Fa uns dies que no pedalejo així que avui e preparat la bici de carretera per la primera sortida de l’any, potser demà una mica més tard que vosaltres intentaré pujar als Angels. Espero que vagi molt bé i espero la propera poder acompanyar-vos.

Sobretot salut xD
Toni