quan jo era mes jove

Antoni Comalada

to bttg...@googlegroups.com

Mireu e scanejat una foto que tenia per aquí de quan jo era una mica mes jove, segurament no interessa a ningú però a mi em fa gràcia enviar-la.

Bones pedalejades
Toni

Toni.jpg

Lluís Velázquez

to BTT Girona
Ostres que xula....
Aquesta moto no era pas una montesa lobito,toni ????
>  Toni.jpg
> 845 KVerDescargar

Antoni Comalada

to lluisve...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Hola Lluís crec que el model Lobito al que et refereixes es de la marca Bultaco, es la que encara conservo inservible al garatge.

Aquesta de la foto sinó recordo malament es una Montesa Cota 25cc de la que guardo molts bons records i amb la que em vaig fer sovint cremades amb el motor.