Qui vol sortir demà.????? Diumenge 5

Lluís Velázquez

to BTT Girona
Bones....
Qui vol sortir demà ???????

Home si ane´m ben abrigats i sempre i no faci vent podriem fer una
sortida no ????

lluís

Mun Bau

to Grup BTT Girona
Ei, No gràcies Lluís, quin fred!!! Potser si ho penges al mur de FB et surt algú, o ho pots demanar a la gent del Centre Bike Girona, posant-ho al seu mur, sembla que surten cada setmana i fan rutes xules.

La Nuri i jo hem quedat per córrer si algú vol plan b. Farem uns 10-12km. Sortim a migdia, amb el sol-solet.

ciao
;O)!

lluís

--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "BTT Girona" de Grups de Google.

Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: bttg...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a: bttgirona-...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a: http://groups.google.com/group/bttgirona?hl=ca

Antoni Comalada

to lluisve...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Ei Lluís jo demà NO vindré que fa molt fred per anar amb bicicleta.

Si no ens prohibeixen enviar fotos per internet, no es cap problema seguir compartint amb el grup.

bon cap de setmana

Toni

Antoni Comalada

From: senb...@hotmail.com
To: lluisve...@gmail.com; bttg...@googlegroups.com
Subject: RE: Qui vol sortir demà.????? Diumenge 5
Date: Sat, 4 Feb 2012 20:35:56 +0100

Antoni Comalada

to lluisve...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Al final aquest matí semblava que no bufava tan de vent siberià com ahir, així que m’he decidit a trucar a en Lluís a primera hora del matí a veure s’hi em volia acompanyar amb la bike.

Una trucada inoportuna a primera hora del matí a en Lluís i hem decidit fer la ruta de Gavarres cap als Metges. A les 9’15 ja estàvem de camí, jo amb les mans “entumides” per el fred, després la cosa ha anat millorant.

Sort que hem sortit perquè la sortida i el paisatge mig nevat ha valgut la pena,  m’ho e passat molt bé per camins de Gavarres.

Fins la pròxima
Toni

Date: Sat, 4 Feb 2012 21:08:09 +0100
From: lluisve...@gmail.com
To: senb...@hotmail.com

Crec que tens raó,
He vist ara mateix a les notícies que sontinuara la fred uns dies més i el pitjor que bufara vent.
A veure per la propera setmana si fem alguna cosa,ja tinc ganes.
Les fotos molt xules,per cert vas pujar a peu,en bici o en moto ???
Ja ,ja,ja,j

Lluís
--
Lluís