Alguna sortida aquests dies?

Joan Pere López

to BTT Girona
Hola gent,

Això està molt i molt aturat, no? Jo porto temps sense sortir per temes de feina, però aquests dies vull fer alguna ruta, suau, per anar agafant ritme. Per començar demà tinc pensat sortir a fer un tomb, algú s'apunta?

Records

Lluís Velázquez

to BTT Girona
Hola Joan,que tál.
Jo demà no puc,Pero Dissabte si no plou vyi fer aquella ruta Girona
+Biert+La Mota+Sarrià.Hi havia un bon tros d´asfalt.Si vols venir jo
sortire cap a dos quarts de nou de Fontajau.

Lluís

Joan Pere López

to Lluís Velázquez, BTT Girona
Bones Lluís!

Una ruta una mica dureta pel meu estat actual :) , a més dissabte segurament estaré per Figueres. Demà et dic alguna cosa.

Joan,

2012/4/5 Lluís Velázquez <lluisve...@gmail.com>
--
Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "BTT Girona" de Grups de Google.

Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: bttg...@googlegroups.com

Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a: bttgirona-...@googlegroups.com

Si vols més opcions, visita aquest grup a: http://groups.google.com/group/bttgirona?hl=ca

Mun Bau

to Joan Pere López, Lluís Velázquez, BTT Girona
Hola Joan,

potser la Nuri i jo fem alguna cosa el diumenge, però no n'hem parlat encara. Darrerament no diem res perquè ens ha donat més per córrer per la muntanya (trailrunning) que no anar en bici, tot i que també hi anem al nostre aire. L'objectiu: duatlons de muntanya ;O)! ... "estamos en ello".

Aquesta setmana estem les dues "lesionades" i no "hauríem" de córrer - darrerament se'ns en va anar massa l'olla i en vàrem fer un gra massa corrent curses cada cap de setmana i entrenant entre setmana ... ;O),per això aquest capde volem ser bones i fer bici només, a veure si recuperem jo el soli i ella un peu - és que l'edat no perdona ;O)!!

D'entrada demà volem sortir si el temps ho permet. Una ruta de 15-20km per gavarres, però no tenim res definit. Si vols fes-nos un truc directament per comentar-ho. Si no tens el meu telèfon fes-me un missatge personal i te'l passo en privat.

Lluís no sé ben bé la ruta que dius quants quilòmetres té i quin desnivell però personalment ja no tinc ganes de fer rutes molt llargues.  Amb aprox. 25 km i 700m donant canya en tinc prou.

Ens veiem!
Mun

Joan Pere López

to Mun Bau, Lluís Velázquez, BTT Girona
Bones Mun,

Sí que el tinc. Demà al matí et faig un truc. No crec que sortiu gaire d'hora, no?

Bona nit!

Josep Maria - Girona

to Joan Pere López, Mun Bau, Lluís Velázquez, BTT Girona
Que tal una pedalada dilluns, a partir de les 10, en plan post-festum?
Josep Maria

El 06/04/12, Joan Pere López <jplope...@gmail.com> ha escrit:

--
Fins aviat.

Josep Maria

Joan Pere López

to Josep Maria - Girona, Mun Bau, Lluís Velázquez, BTT Girona
Josep Maria,

He vist el teu correu quan ja era massa tard :( . A veure si quedem per la propera.

Salut

Mun Bau

to Joan Pere López, Josep Maria - Girona, Lluís Velázquez, BTT Girona
Ei, jo també ho he vist tard. Al final hem anat a fer kayak nosaltres.

avisa amb més temps el proper cop ;O)

petons
Mun

Antoni Comalada

to jplope...@gmail.com, bttg...@googlegroups.com

Hola bikers que tal, aquests darrers dies e passat una infecció a l’ull que m’ha fet una mica la guitza per anar amb la bike al 100%, ara ja estic millor.

Estic aprofitant aquests dies que son força bons per fer sortides, la humitat de les pluges dona un extra d’adherència als camins que va molt bé per pedalejar.

No estaria malament que el temps plujós s’allargués un parell de setmanes..

Espero que aviat podrem fer alguna ruta plegats

Toni

Date: Mon, 9 Apr 2012 13:18:07 +0200
Subject: Re: Alguna sortida aquests dies?
From: jplope...@gmail.com