Oferta Job in strainatate ca au pair sau edu care

BRG

to muncainstrainatate
” Da, intr-adevar sunt ffff bine pot spune. Familia ii deosebita, ne
intelegem foarte bine, parca as face parte din familia lor si ei mi-au
zis asta. Baietii ma plac mult, nu am probleme, cel mai mic a zis la
scoala ca el are 2 mamici J Mi-am gasit si sala de sport unde ma duc
zilnic….chiar e ok”
Pusok Arabella
http://www.brgwork.ro/blog/about/brg-work-arabela-au-pair-uk-2010-2011

Te-ai gandit ce o sa faci dupa ce termini studiile?
Pe ce salariu o sa lucrezi?
Cum o sa iti gasesti job?
Te-ai saturat sa imparti un salariu de 1000ron pe chirie, transport si
mancare?

Lasa-ne sa te ajutam cu un job sigur la minim 800$/luna, cazare si
masa incluse, contract pe 1 an, posibilitate de prelungire. Adica Au
Pair sau Edu Care USA! Sau preferi Europa? Te putem ajuta si pe
Olanda, Belgia, UK, Germania sau Spania.

Mii de fete participa in aceste programe din toate tarile lumii,
inclusiv Germania, Franta, UK.

PROMOTIE AU PAIR USA
Pentru cei care se inscriu pana la data de 15 august 2011!
Achiti doar 290$+TVA la inscriere, iar diferenta de 400$+TVA la
obtinerea unui plasament

Conditii eligibilitate:
- Varsta cuprinsa intre 18-26 ani
- Abosolvent cel putin de liceu sau colegiu national
- Nivel mediu de cunostiinte al limbii engleze
- Posesor al carnetului de conducere
- Fara antecedente penale

Responsabilitati:
- Trebuie sa faci tot ce tine de copil (menaj usor, mancare pentru
copii etc.)
- Dus - adus copiii de la scoala
- Gatit usor
- Respectat regulile impuse de mama in educarea copilului
- Multa distractie cu fetele au pair din zona familiei tale

Beneficii:
- Cazarea si masa asigurata de catre familie
- Camera proprie
- Plata lunara de 800USD/luna (se lucreaza 45 ore/saptamana, o zi
jumate/saptamana libera, un week-end liber pe luna, doua saptamani de
concediu platit)
- Bilet de avion dus- intors gratis
- Asigurare medicala inclusa in pret
- Training gratuit la sosire in America la hotel de 3 sau 4 stele
- Turul orasului (New York/Chicago/Washington/alte orase din USA)
- Studii pe perioada sederii in ce domeniu doresti tu!
- Concediu de odihna 2 saptamani, platit!

Cere mai multe info pe info @ brgwork.ro sau viziteaza facebook.com/
brgwork.ro

PARTENERI BRGwork: Go Au Pair USA, Cultural Homestay USA,
International Au Pair Association, Centrul de afaceri Transilvania,
Fundatia Danis Internship Cluj Napoca, Agentie Standard Tjobs, Targul
de Cariere, Bestjobs, Ejobs, Myjobs, Qbox, Communicate de presa

USA te asteapta!
Merita sa incerci!
BRG WORK, 6 ani de recruiting!