ce faci cand esti refuzat?

Jana

to muncainstrainatate
In primul rand nu este prea mare oferta de locuri de munca vacante la
noi in tara. In al doilea rand, am citit un articol foarte interesant
pe site-ul Merit Angajat in care se dadeau sfaturi pentru reactia
somerilor dupa mai multe interviuri esuate. Mi s-a intamplat si mie sa
merg la mai multe interviuri si sa primesc un raspuns negativ, lucru
care, va spun sincer, m-a deprimat grozav de tare. Unul din sfaturi
era sa analizezi tot ce poti, ca sa faci impresie cat mai buna data
viitoare. Dar eu ma intreb - la cate emotii avem cand mergem la
interviuri, mai putem noi sa analizam ceva?

BRG

to muncainstrainatate
Buna Jana

Buna intrebare, iata cateva sfaturi:
1- intotdeauna dupa multe nu-uri vine si un da. Trebuie sa treci prin
suficiente nu-uri ca sa devii suficient de puternica sa le accepti
fara sa consideri ca este ceva in neregula cu tine ca persoana sau cu
pregatirea ta.

2- totusi, dupa fiecare nu, trebuie sa schimbi ceva la urmatorul
interviu: fie cv-ul, fie modul de prezentare a experientei, dar cel
mai important ATITUDINEA si ceea ce raspunzi companiei. O atitudine
nevoiasa determina angajatorul sa respinga aplicatia ta. Nici un
angajator nu angajeaza un om "disperat" sa gaseasca un loc de munca,
ci cauta persoana cu atitudinea corecta si pregatirea corecta pentru
postul pe care il are

3- daca nu ai suficienta experienta, astazi ai foarte multe
posibilitati sa o cresti prin programe de schimb cultural, experienta
profesionala, care au fost create cu acest scop si asta este ceea ce
noi oferim pe piata din Romania

O zi frumoasa