Re: bratislava-clojure@googlegroups.com - súhrn - Počet správ: 2 v 1 téma

Karah Sekir

to bratislav...@googlegroups.com
mne by to lepsie vyhovovalo vo stvrtok, ale v podstate su mozne oba terminy

2013/6/19 <bratislav...@googlegroups.com>

Skupina: http://groups.google.com/group/bratislava-clojure/topics

    Peter Hanak <hana...@gmail.com> Jun 18 09:02AM -0700

    Mohli by sme zase po roku zopakovat stretko Bratislava Clojure. Naposledy
    sme boli traja a teraz by sme to mohli prekonat. :) Bud vo stvrtok 4-ho
    jula vecer, alebo v sobotu 6-ho okolo desiatej. Mate niekdo zaujem a cas?

    Jan Herich <jan.h...@gmail.com> Jun 18 09:12AM -0700

    Ahojte,

    Mam urcite velky zaujem aj cas, predbezne mi obidva terminy vyhovuju.

    Dňa utorok, 18. júna 2013 18:02:04 UTC+2 Peter Hanak napísal(-a):

Túto správu ste dostali, pretože ste prihlásení na odber skupiny Google bratislava-clojure.
Príspevok môžete uverejniť e-mailom.
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny, odošlite prázdnu správu.
Ak chcete zobraziť viac možností, navštívte túto skupinu.

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Bratislava Clojure“ služby Skupiny Google.

V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu bratislava-cloj...@googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/groups/opt_out.