Wishlist:

Peter Hanak

to Bratislava Clojure
Miesto pre vsetky vase napady na zlepsenie Bratislava Clojure. Ak
chcete lepsiu stranku, viac ludi, pravidelne stretka, alebo vtipy o
lispe, staci povedat. Shoot for the moon.

Jan Herich

to bratislav...@googlegroups.com
Zdravim, vidim ze je tu bohuzial v poslednej dobe dost mrtvo, co tak nejake kludne aj celoslovenske clojure stretko, code-camp alebo podobne ? Bohuzial je znalost clojure na slovensku tak malo rozsirena, ze si obcas pripadam naozaj ako sam v mori... Kludne si zoberem na starost vsetky organizacne veci ak prejavi zaujem dostatocny pocet ludi.

Dňa sobota, 24. marca 2012 17:27:44 UTC+1 Peter Hanak napísal(-a):

Peter Hanak

to Bratislava Clojure
+1 ten pocit dobre poznam ... ale snad to nebude az take zle a zopar
ludi sa najde. To ze sa tu nic nedeje je aj moja chyba, v poslednej
dobe som sa venoval viac emacsu, ako organizovaniu komunity. V
skratke, velmi rad sa niecoho takeho zucastnim.

Jan Herich

to bratislav...@googlegroups.com
Som velmi rad za zaujem, poznate aspon viac ludi ktori by mali zaujem sa o clojure nieco naucit ? Kludne by to slo spravit aj ako nejaky getting started seminar, nieco by sme uz urcite vedeli spolu vymysliet tak aby to potencionalnych novych clojuristov zaujalo :) Ja som sa pokusal vzbudit zaujem u par ludi, ale bohuzial zatial neuspesne, pre ludi co ani nepricuchli k funkcionalnym jazykom je to prilis novatorske, syntax je "weird", nevedia si predstavit datove modelovanie bez objektov a podobne...

Dňa streda, 3. apríla 2013 23:43:46 UTC+2 Peter Hanak napísal(-a):

Rastislav Kassak

to bratislav...@googlegroups.com
skus pouzit takyto presvedcovaci prostriedok. :)

2013/4/4 Jan Herich <jan.h...@gmail.com>
--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Bratislava Clojure“ služby Skupiny Google.

V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu bratislava-cloj...@googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/groups/opt_out.

Message has been deleted

Jan Herich

to bratislav...@googlegroups.com
Situaciu okolo light table sledujem uz dlhsie, pravdupovediac par veci ma odradza od pouzitia aj ked zvacsa su to prkotiny :) Dakujem za tip na peknu prezentaciu.

Dňa štvrtok, 4. apríla 2013 14:46:16 UTC+2 Rastislav Kassak napísal(-a):

2013/4/4 Jan Herich <jan.h...@gmail.com>
V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu bratislava-clojure+unsub...@googlegroups.com.

Rastislav Kassak

to bratislav...@googlegroups.com

no mna light table prave donutil si naplanovat na tento rok po dlhej odmlke nejake pokusy s clojure. moje uvazovanie sa postupne viac a viac presuva oo -> fp, chybalo mi ale hlavne nejake vyvojarske prostredie uplne inej dimenzie, lebo vo fp, resp fp/op hybride sa velmi rychlo da utopit na vacsich veciach.