stretko vo stvrtok 4.7.2013 v Martinuse na obchodnej

Peter Hanak

to bratislav...@googlegroups.com
kedy: stvrtok 4.7.2013 o 18:00

kde: knihkupecstvo Martinus na obchodnej 26http://blog.martinus.sk/2010/10/knihkupectvo-martinus-bratislava

program: podla dohody, ale osobne by som chcel vediet viac o pedestale

vsetci su srdecne vitani, ak by mal niekdo problem trafit, tak budem v case stretka monitorovat groupu a pripadne poradim

Jan Herich

to bratislav...@googlegroups.com
Parada, urcite sa tam ukazem, ak by nieco tak moje cislo je 0910402827.

Dňa pondelok, 1. júla 2013 15:11:45 UTC+2 Peter Hanak napísal(-a):

Peter Hanak

to bratislav...@googlegroups.com
Takze stretko sa moze zacat, drzim cervene kresla v rohu od okna, pri knihach :)

Jan Herich

to bratislav...@googlegroups.com
Nakoniec som tam bol len ja s Petom, ale fajn sme si pokecali a dohodli nejake veci ako dalej postupovat za ucelom nastartovania clojure komunity v Bratislave :) Kazdopadne skoda ze sa tam neukazalo viac ludi, ocakaval som ze sa stretneme aspon v pocte 3-4 osoby.

Dňa pondelok, 1. júla 2013 15:11:45 UTC+2 Peter Hanak napísal(-a):
kedy: stvrtok 4.7.2013 o 18:00

Peter Hanak

to bratislav...@googlegroups.com
Nebolo to az, take zle ako to Jano opisuje. Zaciatky su vzdy tazke. Len by som chcel vediet preco ludia nechodia, myslim, ze Clojure je zaujimavy jazyk, ktory sa oplati poznat a mat moznost kontaktu s dalsimi ludmi, ktory ho poznaju by bola fajn vec.