Novy clenovia

Peter Hanak

to Bratislava Clojure
Chcel by som privitat novych clenov nasej rastucej skupiny nadsencov
Clojure. Bolo by fajn keby ste napisali nieco o sebe, odkial ste sa
dozvedeli o Bratislava Clojure atd.

Ja som Peto, venujem sa statistickemu programovaniu a vo volnom case
sa tu hram na administratora. Dufam, ze tu budete spokojny a podari sa
nam vytvorit na Slovensku komunitu ludi, ktory sa zaujimaju o Clojure.
Ak budete mat nejake napady, alebo pripomienky budem sa snazit
vyhoviet.

Caute

Jan Herich

to Bratislava Clojure
Ahojte,

Nieco ku mne, volam sa Jano, programovaniu sa venujem prakticky od
svojich 13-14 rokov,
zacinal som s C, neskor bolo obdobie ked som sa venoval hlavne
programovaniu mikrocipov
(8bit atmel AVR architektura hlavne) v assembleri aj C, neskor som sa
dostal k Jave
a ta je moj "denny chleba" uz asi 5 rokov, posledne som sa jej dost
venoval aj vo volnom case
a spravil som napriklad takyto mensi framework pre BPM webove
aplikacie:
http://code.google.com/p/process-based-entities/
Sem som zavital, lebo ma v poslednej dobe nesmierne zaujalo
funkcionalne programovanie
(zacalo to javascriptom, zistenim ako je uzitocne, ked su funkcie v
jazyku first class) a lisp
ma zaujal najviac vdaka jeho genialne jednoduchemu syntaxu a tym padom
velkou moznostou
metaprogramovania (makra). Dufam ze tu natrafim na podobnych nadsencov
a mozno aj na
ludi, s ktorymi by som rozbehol jeden z projektov, o ktorych
rozmyslam :)

Jozef Wagner

to bratislav...@googlegroups.com
Ahojte,

Ja som Jozo, Clojure sa venujem od roku 2009, programovaniu od detstva. Vystudoval som umelu inteligenciu a od 2006 som vyskumny pracovnik na Technickej Univerzite v KE. Okrem Clojure profesionalne programujem aj v C++ a Jave.

Na pode nasej katedry som uz zorganizoval jeden seminar o Clojure. Rad pripravim dalsie, ak bude v KE/PO zaujem.

Som Clojure Registered Contributor, a medzi moje open source Clojure pociny patri aj toto:

Momentalne intenzivne vyvijam projekt v ktorom pouzivam ClojureScript, takze viem poradit aj ohladom neho.

Na vyvoj pouzivam Emacs a slime/swank a pracujem hlavne pod linuxom.

JW