Re: bratislava-clojure@googlegroups.com - súhrn - Počet správ: 2 v 1 téma

Karah Sekir

to bratislav...@googlegroups.com
Nejaka session by bola fajn :)

2013/4/4 <bratislav...@googlegroups.com>

Skupina: http://groups.google.com/group/bratislava-clojure/topics

    Jan Herich <jan.h...@gmail.com> Apr 03 12:33PM -0700

    Zdravim, vidim ze je tu bohuzial v poslednej dobe dost mrtvo, co tak nejake
    kludne aj celoslovenske clojure stretko, code-camp alebo podobne ? Bohuzial
    je znalost clojure na slovensku tak malo rozsirena, ze si obcas pripadam
    naozaj ako sam v mori... Kludne si zoberem na starost vsetky organizacne
    veci ak prejavi zaujem dostatocny pocet ludi.

    Dňa sobota, 24. marca 2012 17:27:44 UTC+1 Peter Hanak napísal(-a):

    Peter Hanak <ptr...@gmail.com> Apr 03 02:43PM -0700

    +1 ten pocit dobre poznam ... ale snad to nebude az take zle a zopar
    ludi sa najde. To ze sa tu nic nedeje je aj moja chyba, v poslednej
    dobe som sa venoval viac emacsu, ako organizovaniu komunity. V
    skratke, velmi rad sa niecoho takeho zucastnim.

Túto správu ste dostali, pretože ste prihlásení na odber skupiny Google bratislava-clojure.
Príspevok môžete uverejniť e-mailom.
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny, odošlite prázdnu správu.
Ak chcete zobraziť viac možností, navštívte túto skupinu.

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Bratislava Clojure“ služby Skupiny Google.

V prípade, že chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, zašlite e-mail na adresu bratislava-cloj...@googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/groups/opt_out.