Hornfisk

Jan Steffensen

to brakvand
Jeg kender en knægt der gerne vil fange nogle hornfisk, men det er
bestemt ikke min favoritfisk, så jeg kender ikke noget til gode
pladser i Randers fjord. Nogen der kan hjælpe? Det skal være fra land
og helst uden brug af waders.

Jan

Henrik Leth

to brakvand
Udbyhøj Syd er et godt bud!

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Det vil vi prøve en af dagene, når jeg har testet om der er kommet horsfisk
i stimer.

to brak...@googlegroups.com
Jeg var i Mariager Fjord i dag og den eneste hornfisk jeg så var død. Ingen levende hverken ørreder eller hornfisk bortset fra en lille følger!

Med venlig hilsen

Henrik Eggert Tanggaard
Mob. 21 64 64 69
Mail: h...@randers.dk