Ponton båd søges med lys og lygte

Claus

to brakvand
Søger en pontonbåd til en kammerat, hvad har i liggende inde der
aldrig bliver brugt , eller kender nogen

Tak

Henrik Leth

to brak...@googlegroups.com
Steen Ulnits har et par stykker i overskud, måske med lys på :-)

Henrik Leth
21 26 42 16

> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "brakvand" i Google Grupper.
> For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til brak...@googlegroups.com.
> For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til brakvand+u...@googlegroups.com.
> For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på http://groups.google.com/group/brakvand?hl=da.

Claus

to brakvand

Ved du noget om hvad og hvilke modeller han har??

On 20 Maj, 09:11, Henrik Leth <h...@brakvand.dk> wrote:
> Steen Ulnits har et par stykker i overskud, måske med lys på :-)
>
> Henrik Leth21 26 42 16

Steen Ulnits

to brak...@googlegroups.com
En let US made "Bronco" fra Buck's Bags og en stor "Flats Raider" fra Creek Company.

Steen

Sendt fra min iPhone

E-bøger i pdf- eller epub-format til iPhone, iPad, Mac eller PC:

Fishing the World - Danmarks Fiskevande - Danske Sportsfisk - Skjernå - Gudenå - Fluefisker - Spinnefisker - Småbådsfisker - Medefisker - Sandfærdige Fiskehistorier - Årets Gang ved Fiskevandet

Steen Ulnits
Fisheries Biologist, M.Sc.
Skytten 116, Fiskergaarden
DK-8920 Randers NV
D e n m a r k

iPhone int. +45 2332 8988
eMail: st...@ulnits.dk

Websites:
www.ulnits.dk
www.angling-eastjutland.dk
www.videncenterforsportsfiskeri.dk

Claus

to brakvand
Hvad er priserne på disse 2 ??

On 20 Maj, 14:18, Steen Ulnits <st...@ulnits.dk> wrote:
> [...]
>
> Fishing the World - Danmarks Fiskevande - Danske Sportsfisk - Skjernå - Gudenå - Fluefisker - Spinnefisker - Småbådsfisker - Medefisker - Sandfærdige Fiskehistorier - Årets Gang ved Fiskevandet

Steen Ulnits

Kystfiskerihorsens.dk

to brak...@googlegroups.com
Jamen jeg byder 2000 kr. På flatraider, den grå. Går ud fra at den anden er gul
Du må da selv have en ide om hvad du ville have for dem. Go historie omkring den grå på din hjemmeside forresten.

Sendt fra min iPad

Steen Ulnits

Kystfiskerihorsens.dk

to brak...@googlegroups.com
Jamen jeg vender da tilbage, kommer jo an på dens stand. Den har nok set meget fiskevand i sin tid, og ser uhyggelig ud måske..

Sendt fra min iPad

Steen Ulnits

Kystfiskerihorsens.dk

to brak...@googlegroups.com
Du skal nok få den solgt. Tror også den er pæn istand. Jan springer fra på båd køb. Han synes det er dyrt. Men måske han vender tilbage. Hvis du ikke har solgt den. Tak for alt din tid og besvær sten. Sorry

Sendt fra iPhone.

Kent Groot

to brak...@googlegroups.com, brak...@googlegroups.com
Hejsa

Vil bare indskyde, at jeg for ikke så længe siden solgte en brugt Fishcat Cougar for 5500,- Godt nok var den i rigtig fin stand, og med en smule garanti tilbage. Flats Raideren minder rigtig meget om den båd jeg solgte. Vil tro ny prisen ligger omkring kr. 8000,-
Så hvis det er den rigtige båd for manden, så er det altså en utrolig lav pris den kan erhverves for :-)

Kent Groot
Sendt fra min iPhone