Brakke Naphans!

Henrik Leth

to brakvand
Hvis ikke der udskrives valg, er jeg klar til Bredningen tirsdag den
16. maj kl. 15.15. (Sydsiden, Engvejen)

ma...@linekurv.dk

to brak...@googlegroups.com
Hej Henrik,

jeg er med

vi ses
Lars

> Hvis ikke der udskrives valg, er jeg klar til Bredningen tirsdag den
> 16. maj kl. 15.15. (Sydsiden, Engvejen)
>

> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "brakvand" i
> Google Grupper.
> For at sende et indl�g til denne gruppe skal du sende en e-mail til
> brak...@googlegroups.com.
> For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til
> brakvand+u...@googlegroups.com.
> For at f� flere valgmuligheder skal du bes�ge denne gruppe p�
> http://groups.google.com/group/brakvand?hl=da.

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Jeg regner med at starte fra morgenstunden og fiske til først på
eftermiddagen, gerne sammen med nogen hvis der skulle være interesse.

Jan

[...]

For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til

brak...@googlegroups.com.
For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til
brakvand+u...@googlegroups.com.

For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på
http://groups.google.com/group/brakvand?hl=da.