Onsdagstur -Fladbro -> Randers?

Henrik Leth

to brakvand
Nogle der er friske på en tur onsdag den 11.maj. Forestiller mig vi
kan stille en bil ved Kajakklubben og søsætte ved Fladbro.

Mødes 16.00 -16.30???

Gi' lyd!

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Med mindre det bliver tordenvejr så er jeg med på i morgen - men vi skal vel
være mindst tre for at få det til at gå op. Jeg checker lige med dig i
morgen hvordan det ser ud.

Jan

to brakvand
Lad os mødes ved Kajakklubben kl. 16.00 - Lars Rasmussen kommer også.

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Fino, jeg kommer.

Jan