Makreller

Jan Steffensen

to brakvand
Jeg hører til dem der synes, at makreller er en herligt sommersport på
flue, og jeg vil høre om nogen kender til gode spots på Djursland
eller omegn.

Jan

Henrik Leth

to brakvand
Hej Jan,

Har fanget makreller ved Rugaard, Gjerrild og ved Fornæs, dog ført fra
midt i juli.

Vi må afsted når det er tid!

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Super, Henrik. Jeg er klar over, at vi skal lidt længere hen på sommeren.

to brakvand
Super projekt Jan !!
Så når/hvis det gode vejr kommer er jeg med på en godtvejrstur, efter
torpedoerne,, alternativt kunne en tur vestpå, F.eks Thyborøn være
super ,, når vinden er til det ,,,, vel og mærke ( Østlig vind/
højtryk)

Jan Steffensen

to brak...@googlegroups.com
Vi kan sagtens organisere en tur til vestkysten, Hirtshals eller Skagen
efter makrel og måske havbars - bare vejrforholdene er i orden.

to brak...@googlegroups.com
Har mødt store makrelstimer ud for Thyborøn inden for den sidste uge, så måske de kommer tidligt i år.

klaus kaad

to brakvand
Interesant Lasse..

Kystnært ved Thyborøn`?,, aften,,, morgen ??

> - Vis tekst i anførselstegn -

Lasse Elmgren

to brak...@googlegroups.com
Eftermiddag lige uden for kanalen

Caspar Hansen

to brakvand
Ja makrellerne er kommet. Fangede 4 ved Skagen i weekenden og efter
forlydender bliver de også fanget ved Sæby så de er på vej sydover
Caspar

Ðesperado

to brakvand
Lyder godtnok spændende . jeg har faktisk aldrig fanget en makrel ,
dem er der ikke så mange af, på de kanter hvor jeg normalt fisker :(
hvad skal man bruge af line og hvilke fluer går de etter !
vil meget gerne med på en tur, hvis der kan blive plads