zo jo'u jo'u mu'a zo la'e mo lo si'o sko'opu

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
coi BPFK

mi kucli tu'a lo ca'irselsau nu sko'opu pe ma'oi joi jo'u ma'oi la'e
.i sa'e mi kucli lo ka jei lo ku'antora poi se lidne zo la'e mu'a cu
pinfu pe'a lo stura pe ri

.i mu'a «lu la'e ro da broda li'u» smudu'i
• «lu lo se sinxa be ro da cu broda li'u»
ji
• «lu ro da zo'u lo se sinxa be da cu broda li'u»

.i ji'a «lu ro brodo jo'u ta broda li'u» smudu'i
• «lu lo poi'i ro da poi brodo zo'u me ke'a fa da .e ta .e no drata be
da .e ta cu broda li'u»
ji
• «lu ro da poi brodo zo'u lo poi'i me ke'a fa da .e ta .e no drata be
da .e ta cu broda li'u»

.i pau

mi'e la .ilmen. mu'o

guskant

to BPFK

Le mardi 3 mai 2016 17:44:53 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

i va'o ro da .ei lo pa moi cu drani fo lo si'o tamgau zo la'e
i va'o lo so'o se sruma lo re moi cu smudu'i lo pa moi

i ru'a lo si'o klani kei noi nenri lo noi zei stura cu dunli lo si'o klani kei noi bartu lo noi zei stura ku'o lo ka nuncasnu munje (to la se sruma xi pa toi)

i lo pa moi cu smudu'i
«lu zo'e noi ro da zo'u ke'a se sinxa da cu broda li'u» (no'u la jufra xi pa)
ije lo re moi cu smudu'i
«lu ro da zo'u zo'e noi ke'a se sinxa da cu broda li'u» (no'u la jufra xi re)

i zo noi noi frica zo poi [to notci xi pa toi] cu na'e logji ra'abri cmavo
i la se sruma xi pa cu nibli lo nu {
la jufra xi pa cu smudu'i
«lu zo'e broda i ro da zo'u lo go'i cu se sinxa da li'u» (no'u la jufra xi papipa)
ije lo re brisni po'e lo se go'i cu ve skicu lo pa nuncasnu munje
} (to'i zantufa zei nu zei stura toi)

i ta'o zo i smudu'i zo ju'e ije xai na'e logji jonma'o
i ru'a lo zo'u zei stura cu kuspe lo ro jufra noi simxu co jorne fi zo i a zo ju'e gi'e ve skicu lo pa nuncasnu munje (to la se sruma xi re toi)

i ta'onai la se sruma xi pa joi la se sruma xi re cu nubli lo nu
 lo zo'u zei stura po'e la jufra xipapipa cu ka'e kuspe lo pamoi be lo re brisni be'o ji'a
i lo se go'i nibli lo nu
 la jufra xi papipapa cu smudu'i
«lu ro da zo'u zo'e broda i ju'e lo go'i cu se sinxa da li'u» (no'u la jufra xi papire)

i ta'o la se sruma xi pa cu nibli lo nu
 la jufra xi re cu smudu'i
«lu ro da zo'u zo'e broda i ju'e lo go'i cu se sinxa da li'u» (no'u la jufra xi repipa)

i ta'onai la jufra xi papire cu du la jufra xi repipa
i se ni'i bo va'o la sruma xi pa joi la sruma xi re
«lu lo se sinxa be ro da cu broda li'u» smudu'i
«lu ro da zo'u lo se sinxa be da cu broda li'u»

ni'o ku'i la jufra xi papire e la jufra xi repipa cu smudu'i
«lu ro da zo'e zo'u zo'e broda i ju'e lo go'i cu se sinxa da li'u» (no'u la jufra xi cipipa ge'u)
onai
«lu zo'e ro da zo'u zo'e broda i ju'e lo go'i cu se sinxa da li'u» (no'u la jufra xi cipire ge'u)
sei zo zo'e skolem fancu to zoizoi
zoi (sei ku'i na'e catni prosa) toi

i pe'i fancu lo smuvanbi lo du'u la jufra xi cipipa jikau la jufra xi cipire cu jetnu

[to notci xi pa fa di'e i
 zo poi zo'u la ilmen pu dunda lo pa model noi nibli lo nu lo bartu ke nuncasnu munje cu du lo nenri ke nuncasnu munje to zoizoi
zoi (sei ku'i na'e catni prosa) toi
toi]

[...]

i uanai ni'i ma zo e basti zo jo'u

i ei lo fa jo'u fe jorne be fi zo jo'u cu kansa cmima lo pa nuncasnu munje
i se ni'i bo «lu ro brodo jo'u ta broda li'u» smudu'i
«lu ro da poi brodo zo'u da jo'u ta cu broda li'u» (no'u la jufra xi vo)
ije lu lo poi'i co'e li'u no'u la konstant cu na'e mapti
i zo ta cu konstant gi'e ku'i sa'e skolem fancu ke'u
i se ni'i bo la jufra xi vo cu smudu'i
«lu ro da poi brodo ku'o ta zo'u da jo'u ta cu broda li'u»
onai
«lu ta ro da poi brodo zo'u da jo'u ta cu broda li'u»

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipare mu'o

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Tue, May 3, 2016 at 2:44 PM, Ilmen <ilmen....@gmail.com> wrote:
[...]

 pe'i no catni danfu cu zasti .i lo gerna stura cu stidi lo pa moi .i ku'i la'a lo re moi cu zmadu fi lo ka jai cafne fai lo ka plixau

[...]

mi na mulno jmijai lo se turbaro .i pe'i lu ro brodo jo'u ta broda li'u turbaro lu lo ro brodo jo'u ta broda li'u .a lu ro da poi brodo zo'u da jo'u ta broda li'u

mu'o mi'e xorxes