byfy ei pei canci lo ro balvi

guskant

to BPFK
mi'o no'u byfy ze'u pu zukte no da

ni'o
li'a gau la cirko pu mulno fa lo nu ciska cylyly xi 1.2
i ku'i na'e bo la gleki pu stidi lo du'u xu kau zanru
i mi noi na kakne lo nu lanli lo glico jufra cu ai nai stidi da
i ku'i ro na'e bo mi lo nu stidi cu ei kakne gi'e ku'i na zukte

ni'o
ji'a mi'o snada lo nu cmicu'a tu'a la peg
i ku'i ba lo nu go'i ku byfy nu'o stidi lo jalge
i ba lo nu go'i ku ji'a la ilmen e nai lo drata va'o lo nu no da preti fo byfy cu poi'i gau ke'a farvi fa la camxes kei gi'e stidi lo nu ri cnano

ni'o
ji'a ro lo se stidi be mi cu nu'o lifri lo nu cmicu'a
i ja'o lo ka logji na vajni do

ni'o ni'o
ja'o ro se gunma be byfy na se cinri lo se zukte be lo drata
i ji'a li'a lo po'o jitro be la gitub.repozitor no'u la'o zoi Lojban Coders' Group zoi jo'u la la-lojban no'u la gleki cu tarti lo nu catni

ni'o
ie pei byfy
go nai bo jikca lo di'u jitro be la gitub.repozitor gi'e cpedu lo nu sinma byfy
gi finti la repozitor po byfy gi'e zukte la fork ne ra'i la'e di'u gi'e jitro la gitub.repozitor
gi canci lo ro balvi gi'e curmi lo nu lo di'u jitro be la gitub.repozitor cu vliraitru lo tadni be la lojban

i mi'o cuxna ma

i sitna la'e di'e noi jalge lo nu mi lanli byfy
i sitna la'e di'e noi se stidi la sykyndyr

mu'o jo'au zantufa xi papire joi se stidi be bu'u la'o zoi https://mw.lojban.org/papri/zantufa_jonma%27o_smuni#go_nai_bo_A_gi_B_gi_C_gi_... zoi mi'e la guskant

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
mi'o no'u byfy ze'u pu zukte no da

ni'o
li'a gau la cirko pu mulno fa lo nu ciska cylyly xi 1.2
i ku'i na'e bo la gleki pu stidi lo du'u xu kau zanru

.i la cirko pu stidi tu'a la xorlo vau ienaipei i mi terpa lo nu za'uso'u prenu pante ije ku'i ie la'a sarcu fa lo nu lanli gi'e zanru jonai tolzanru

i mi noi na kakne lo nu lanli lo glico jufra cu ai nai stidi da
i ku'i ro na'e bo mi lo nu stidi cu ei kakne gi'e ku'i na zukte

i ni'i ma ma ro na'e bo do cu ei zei bilga i lo xadba be lo jbocre na se verclibau lo glico

[...]

pe'i ie

i ji'a li'a lo po'o jitro be la gitub.repozitor no'u la'o zoi Lojban Coders' Group zoi jo'u la la-lojban no'u la gleki cu tarti lo nu catni

.i ie ca'o nu'o ku da flalu .i ku'i ianai la gitub cu zabna stuzi lo catni

[...]

i lo nu finti la fork va'o ku zabna gi'e traji sampu
i ianai ro jitro be la lojban pe la gitub cu tinbe i ia so'i da morsi pe'a gi'e pe'anai ze'u na ku akti