catni prosa co cmavo smuvelski zo pi'u

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

http://jbovlaste.lojban.org/comments.html?valsi=1977;commentid=2728;definition=0

za'a dai la .kyrtis. cu jinvi lo du'u lu .kros.prodykt. li'u ne lo
ca'irselzau ke smuvelski sinxa cu na'e mapti gi'e .inda lo ka se vimcu
gi'a te jmina su'o sidju be fi lo ka jimpe lo du'u ma kau smuni

.i xu BPFK se krali lo ka cnegau lo catni ke smuvelski sinxa

.i xu xagmau fa lo nu BPFK finti lo jivna ke smuvelski prosa .i va'o lo
nu go'i zo'u ta'i ma jungau lo du'u lo jivna prosa cu se zanru BPFK gi'e
ja'e bo ca'irselzau da

re'i mu'o mi'e la .ilmen.

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
lu .kros.prodykt. li'u na mabla .i ko zgana la'e zoi .url. http://mathworld.wolfram.com/CartesianProduct.html .url.

.i ku'i ja'a ka'e cfipu .i lo mupli cu jai sarcu

guskant

to BPFK
lu kros.prodykt li'u pe la vektor cu srana lo termu'eske gi'e no'e srana lo curve cmaci
i lo nu go'i cu la'a krinu lo nu la kyrtis na pilno lo go'i
i lo valsi cu mapti zo pi'u ma'i lo termu'eske

to zoizoi
zoi toi

i ku'i mi ji'a jinvi lo du'u lo ca smuvelski be bau lo bangenugu cu na'e zabna kei
ki'u lo nu lu kros.prodykt li'u cu ka'e sinxa lo sidbo noi srana la xomolojis ji'a

to zoizoi
zoi toi

i ja'o mi tugni la durkavore lo du'u lo mupli cu jai sarcu

mi'e la guskant

guskant

to BPFK
i mi u'u punai mencti lo se ciska be la kyrtis
i za'a ky djica lo nu zo pi'u na vrici lo ka smuni
i ie ganai da'i ma'a na curmi lo nu lo pa ve minra be la kart.prodykt cu na se sinxa zo pi'u
gi .ei lo smuvelcki be bau lo bangenugu na se pagbu lu kros.prodykt li'u

i ku'i mi no'e jinvi lo du'u .ei zo pi'u na sinxa lo pa ve minra be la kart.prodykt
i jigi jo'au zantufa do'u pamai ca'irselzau fa lo re cnino cmavo be fi lo pa ve minra be la kart.prodykt be'o no'u zo fu'ei joi zo za'ei
 gi remai curmi lo nu zo pi'u cu sinxa lo pa ve minra be la kart.prodykt

guskant

to BPFK

Le vendredi 5 février 2016 09:59:21 UTC, guskant a écrit :

i ie ganai da'i ma'a na curmi lo nu lo pa ve minra be la kart.prodykt cu na se sinxa zo pi'u
gi .ei lo smuvelcki be bau lo bangenugu na se pagbu lu kros.prodykt li'u

i u'u lo'ai na se sinxa sa'ai se sinxa le'ai

no'i .iepei di'e mupli i lu

ko cuxna lo sanmi pi'u gi lo ckafi ce lo tcati gi lo grute ce lo nanba

li'u

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipapa mu'o

Little Bobby

to bpfk...@googlegroups.com

Where is the unsubscribe button?  The link at the bottom does NOT work for unsubscribing.

Why the fuck am I getting 10 emails of this shit each day?

Sent: Friday, February 5, 2016 9:59 AM

To: BPFK

Little Bobby

Sent: Friday, February 5, 2016 1:10 AM

To: BPFK

Little Bobby

to bpfk...@googlegroups.com

Where is the unsubscribe button?  The link at the bottom does NOT work for unsubscribing.

Why the fuck am I getting 10 emails of this shit each day?

Cartesian Product. The Cartesian product of two sets and (also called the product set, set direct product, or cross product) is defined to be the set of all points ...

Little Bobby

Le mercredi 30 mars 2016 19:23:09 UTC, Ilmen a écrit :

[...]

i mi zanru

[...]

i ki'e
i za'a lo ca papri cu se pagbu lu
le'i bebna ku pi'u le'i mabla sidbo ku cu barda
li'u
i ku'i pe'i lo se go'i cu na'e jarco lo ka dekart zei pilji
i .e'apei lo me mi moi cu basti lo go'i

mi'e la guskant

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
.i'e

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
je'e .i la'a mi ba na denpa lo nu ro da zanru cusku .i .ai bu'o mi basygau .i je va'o lo nu co'a ku da pante cu ka'e xrugau fi lo me lo prula'i moi

.i lo nu gau basti fa lo jufra mupli pe la .guskant. zo'u tu'e .i'e pei jmina gi'e na vimcu lo jufra mupli poi ca pagbu .i ji'a sarcu fa tu'a lo glibau xe fanva .i pei zoi glibau. Choose a meal from the Cartesian product of the set {coffee, tea} and the set {fruits, bread}. .glibau tu'u

ni'o la .durkavorel. di'e pu ciska

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

de'i li 2016:02:04 la .ilmen. di'e cusku

[...]

.i ji'a no da pu'i spuda lo nu reisku di'u .i ma catni lo ralju ke glibau ke cmavo ja gismu smuvelski .i xu LLG go'i

mi'e la .ilmen. mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i pe'i sarcu falo nu bypyfyky. co'a ponse lo papri pe le uitki zi'e poi lo krasi be lo cmene be ke'a cu du zoi gy.BPFK: .zoi.

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
[...]

mi jinvi lo du'u lo do te glibau cu dukse lo ka pluja ju ku'i drani .i pei jmina re xe fanva xoi lo remoi cu me zoi gy. For the meal, choose one of coffee or tea, and one of fruits or bread. .gy.

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

la gleki pu ciska di'e

[...]

.i .y ŭa nai ru'e .i lo mi preti cu srana ke ra'u lo smuvelski pe JVS

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
xu jyvysy. jai se catni tu'a lylygy. a bypyfyky. i pe'i na go'i

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
li'a BPFK gunka tu'a lo xagmau gunma be lo cmavo smuvelcki .i ku'i ze'a lo nu na mulno zo'u ru'a xamgu fa lo nu cikre ja xagzengau lo cmalu smuvelski poi ca ca'irselzau .i ji'a mo lo gismu smuvelcki .i ka'u dai su'o ca'irselzau ke gismu smuvelcki cu spofu sa'u .i tu'a zo stagi mupli .i ma se krali lo ka cikre lo bi'u nai smuvelski

ni'o la .ilmen. pu zi ciska di'e

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ni'o la gleki pu zi ciska di'e

la gleki pu ciska di'e

[...]

ĭe .i ku'i .ei da gubni gi'e citri fukpi lo ca'irselzau ke gismu ja cmavo smuvelcki poi me ke'a fa lo se judri be ti bi'u nai .i la .lojbab. pu'i pante lo nu da cnegau .i mi zanru lo nu da'i BPFK xagzengau .i je ku'i .ei ma'a co'u nai ka'e catlu lo krasi vercone

ni'o JVS zo'u ma ponse ja jitro lo jaspu pe la ca'irselzau datni

Gleki Arxokuna

[...]

i pe'i lo smuvelcki pe la'o gy.officialdata.gy. cu ei ca'irselzau i ei cnegau fau lo nu ba'o dunli
i ku'i ji'a sarcu pe'i falo nu zbasu lo sepli uencu be lo ca'irselzau smuvelcki
i la jbovlaste cu se cfila gi'e ku'inai sorcu lo jai se stidi ju ca'irselzau smuvelcki

ni'o la .ilmen. pu zi ciska di'e

la gleki pu ciska di'e

[...]

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o ca lo prulamdei la .durkavorel. di'e cusku

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Fri, Apr 1, 2016 at 3:12 PM, Alex Burka <dur...@gmail.com> wrote:
[...]

.u'i mi jinvi lo du'u lo ba'e lojbo se fanva cu dukse lo ka pluja ju drani .i .e'u lu ko cuxna lo sanmi be pa me lo ckafi jo'u lo tcati me'o jo'u pa me lo grute jo'u lo nanba li'u

.i ta'o xu lo ckafi ce lo grute cu sanmi

mu'o mi'e xorxes

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i ta'o ma simsa zo ce'o lo te simsa be zo ce bei zo jo'u

mu'o mi'e xorxes

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
lo me do moi pe lo jbobau na jarco tu'a zo pi'u .i xu nai lo mupli cu bilga co ckaji lo se mupli vau .u'i

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Sat, Apr 2, 2016 at 2:00 PM, Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com> wrote:

i ta'o ma simsa zo ce'o lo te simsa be zo ce bei zo jo'u

lu jo'u se li'e bo li'u xu

guskant

to BPFK

Le samedi 2 avril 2016 16:47:02 UTC, xorxes a écrit :

.i ta'o xu lo ckafi ce lo grute cu sanmi

mu'o mi'e xorxes

i ru'a lo sanmi cu selcmi lo se citka
i mu'a la'e lu mi cpacu lo sanmi li'u du la'e lu mi citka lu'a lo sanmi li'u
i ku'i su'a mi zmanei lo nu lo sanmi cu gunma gi'enai selcmi
i e'uru'e lo mupli cu se basti lu ko cuxna lo'i sanmi pi'u gi lo ckafi ce lo tcati gi lo grute ce lo nanba li'u

i ta'osai xu xamgu roda fa lo velcki be lu da ce de ce di li'u to zoizoi

More than two sumti may be joined into one sumti by chaining up additional { ce SUMTI }. Thus, {X ce Y ce Z} creates one single set containing X, Y and Z.

zoi toi

i ni'i ku mu'a no'e frili fa lo nu fanva zoizoi ∅=0, {∅}=1, {∅, {∅}}=2, {∅, {∅}, {∅, {∅}}}=3...zoi la lojban
i zu'unai frili va'o la zantufa mu'u lo nu
la'e lu cegi da gi de gi di li'u du la'e zoizoi {x,y,z} zoi
ije
la'e lu da ce de ce di li'u du la'e zoizoi {{x,y},z} zoi

mezohe

to bpfk...@googlegroups.com
> [...]
> ije
> la'e lu da ce de ce di li'u du la'e zoizoi {{x,y},z} zoi

ie zanmau fa tu'a zoi zoi.{{x,y},z}.zoi .i sa'e go'i va'o ke ra'u lo noi
ca'o fasnu ku'o nu lo cmavrje co'a cmavrjoi .i pe'i ji'a na .ei funsi
tu'a la zantufa .i ki'u bo ka'e se ba'i cusku ke mu'a lu lo poi'i nu'a
ce ti ta tu li'u ja lo jinsa .enBPFKbau panra