lo'u ni'o i le'u

guskant

to BPFK
ma krinu lo nu lo'u ni'o i le'u na gendra ma'i la camxes a la iak
i gau mi la zantufa cu curmi tu'a lo'u ni'o i le'u
i ku'i ganai da krinu lo se go'e gi mi djica lo nu djuno lo krinu

mi'e la guskant jo'au zantufa

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
ni'o .i mi tugni do .i le javni cu na'e sarcu je plujyzenseja'e

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Fri, Mar 11, 2016 at 8:53 PM, guskant <gusni...@gmail.com> wrote:
ma krinu lo nu lo'u ni'o i le'u na gendra ma'i la camxes a la iak
i gau mi la zantufa cu curmi tu'a lo'u ni'o i le'u
i ku'i ganai da krinu lo se go'e gi mi djica lo nu djuno lo krinu

pe'i srana lo du'u zo .i jai se sruma fai lo ka te sepli .i ku'i la'e di'u na mapti lo du'u zo .i ka'e zvati lo krasi be lo se cusku .i mi do tugni lo du'u .ei lo'u ni'o .i le'u ja'a gendra .i ka'e pensi lo du'u te sepli lo kunti jufra lo drata jufra

mu'o mi'e xorxes

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .xorxes. pu cusku «lu
li'u» .i ri zo'u

.i mi pu milxe lo ka sruma lo du'u srana tu'a zo ‹su› .i ku'i simlu lo
ka na ka'e pu mukti

.i va'o ro da, mi zanru lo nu da'i «lo'u ni'o .i le'u» gendra

lo se vajni cu jungau toi) toi)

~~~mi'e la selpa'i

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

la .xorxes. pu cusku «lu
<mailto:gusni...@gmail.com>> wrote:

[...]

 zo ni'o frica zo i tu'a lo simsa be lo'u ni'o ni'o ni'o le'u

.i mi pu milxe lo ka sruma lo du'u srana tu'a zo ‹su› .i ku'i simlu lo ka na ka'e pu mukti

.i va'o ro da, mi zanru lo nu da'i «lo'u ni'o .i le'u» gendra

(to simsa lo nu gau ku zo ‹ni'o› co'a cmavo ma'oi ‹.i› .i ku'i ke'u tu'a zo ‹su› ka'e nabmi (to zu'u nai tu'a zo ‹su› cu na'e cinri mi .i ko'oi lo se vajni cu jungau toi) toi)

~~~mi'e la selpa'i

guskant

to BPFK

 wrote:

[...]

i la'e di'u no'e nabmi ma'i lo gerna stura i ki'u bo lu i i i li'u joi lu ni'o ni'o ni'o li'u cu simxu co dunli fi lo ka se curmi ne'i lo lerpoi
i va'i tepu'e lo smuni stura lo smuturfa'i cu ka'e frili lanli lu ni'o ni'o ni'o li'u lo frica be lo te lanli be lu i i i li'u

i ku'i ...

[...]

i ku'i lo vajni noi te frica zo i zo ni'o cu ka jonma'o
i sa'unai lu I JA li'u cu nenri lo pa steitmente ije lo'u NIhO JA le'u da'i cu na'e ka'e nenri lo pa steitmente ki'u lo nu lo pa pargrafe cu ka'e se pagbu lo su'o re steitmente jo'u lo fragemente
i ganai da'i zo ni'o joi zo i cu cmima lo pa selma'o gi lo pruce be fi lo smuni stura cu ka'e pluja zmadu

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i mi tugni la .guskant. .i lo'u ni'o .i le'u gendra .au .i da'i mi milxe terpa lo se jalge be lo nu pa da selma'o zo ni'o .e zo .i

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
On Saturday, March 12, 2016 22:02:08 Gleki Arxokuna wrote:

> zo ni'o frica zo i tu'a lo simsa be lo'u ni'o ni'o ni'o le'u

.i ma smuni lo'u ni'o .i no'u .i ni'o le'u

mu'omi'e .pier.
--
When a barnacle settles down, its brain disintegrates.
Já não percebe nada, já não percebe nada.

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
mi sruma lo nu do skudji lo'u ni'o .i no'i .i ni'o le'u

.i mi jinvi lo du'u smuni lo mintu be lu ni'o li'u .u'i
.i xu do ka'e te smuni fi lo drata

mu'o mi'e durkavore