.ei pei lo jatna cu se krali lo ka cmicu'a

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
mi no roi pu cmicu'a ca lo nu mi jatna BPFK .i mi zukte lo ka go'i kei
lo nu nutli .i mi na cmicu'a .i ku'i mi ta'e jungau lo drata lo du'u mi
jinvi ma kau

.i .ei pei lo jatna cu cmicu'a

~~~mi'e la selpa'i

Gleki Arxokuna

[...]

i cmicu'a ma mu'a i va'i cuxna lo cmima be ma mu'a

~~~mi'e la selpa'i

guskant

to BPFK
i su'a lo nu lo te kancu be lo zanru cu du lo te kancu be lo tolzau cu sarcu lo nu lo jatna cu cmicu'a
i va'i va'o lo nu na'e bo lo jatna cu na'e jdice kei lo jatna cu djice lo jei lo kamni cu zanru
i ku'i mi na djuno lo jei byfy pu jdice lo jei krali fa lo nu go'i
i pe'i lo nu go'e cu .ei krali

mi'e la guskant

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .guskant. cu cusku «lu
li'u»

.i ŭa .i cinri sidbo ki'e do

.i simlu lo ka na xlali

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
mi na'e jimpe lo du'u ki'u ma kau da'i lo BPFK jatna cu bilga lo ka na
cmicu'a
.i pe'i pei lo jatna na cmima BPFK

.i va'o lo nu rau da cmima zo'u lo nu lo jatna cu cmicu'a na banzu lo nu
lo jalge be lo nu cmicu'a cu me lo se djica be lo jatna .i ma nabmi da'i
gi'e se rinka lo nu lo se jinvi be lo jatna cu menre lo te kanji be lo
nu cmicu'a kei jalge

mi'e la .ilmen. mu'o

pu za lo djedi be li re la solpa'i di'e cusku