broda be ba brode

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
coi ro do

.i za'a BPFK kaijbi lo ka mulno lo ka zanru lo nu lu lo nu broda ba
brode li'u smudu'i lu lo nu broda cu ba brode li'u
.i srana gi'e ka'e se casnu vau fa lo'u broda be ba brode le'u .i pe'i
pei xamgu fa lo nu ca'irselzau gendra .i ti'e ge su'o jbopre cu zanru gi
su'o drata cu tolzau .i .e'u BPFK co'a casnu

mi'e la .ilmen. mu'o

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .ilmen. pu skuna si cusku «lu
li'u»

.i pe'i ge mi gi la .guskant. ba'o jungau fi ge lo du'u zanru ma kau gi
lo du'u ma kau mukti lo nu zanru lo se zanru .i mu'a pu cusku di'e

.i «lu

> [...]
> le'u» .i ku'i ...

> ĭe .i'i .i sarxe lo drata tcini pe lo sumtcita (to mu'a «lo'u ge
> broda pu gi brode le'u» noi na gendra je noi tu'a zo ku cu sarcu toi)
> .i mi zanru .i jalge fa lo zansampu javni:
>
> .i «lu ro da poi sumtcita zo'u lo nu da na jorne lo lamji cu se sarcu
> lo nu cusku zo ku .i ja da zvati lo fanmo be lo jufra li'u»
>
> (to lo drata famyma'o ku ji'a jai cumki .i ku'i lo nu ma'ulca zo ku
> po'o cu se jalge lo nu lo javni cu simlu lo ka sampu .i frili fa lo
> ka morji .i ji'a xamgu lo co'a tadni be lo jbobau toi)

li'u»

.i ke'u

«lu ro da poi sumtcita zo'u lo nu da na jorne lo lamji cu se sarcu
lo nu cusku zo ku .i ja da zvati lo fanmo be lo jufra li'u»

zabna lo ka sampu .i mi jinvi lo du'u da'i xamgu krinu lo nu «lo'u broda
be ba brode le'u» na gendra

.i da'i ma xamgu krinu lo nu ja'a gendra kei gi'e sarxe lo drata javni

~~~mi'e la selpa'i

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
.i ci'e lo ca gerna lu broda be ba brode li'u genturdu'i lu broda be baku
brode li'u .i ri simsa lu lo gerku pe naku li'u lo ka gendra gi'eku'i smucau
.i pe'i ba lasna zo ba zo brode .ija'ebo lo'u broda be ba brode le'u na gendra

mu'omi'e .piier.
--
li ze te'a ci vu'u ci bi'e te'a mu du
li ci su'i ze te'a mu bi'e vu'u ci

Gleki Arxokuna

[...]

i uanai i zo pe galfi lo sumti iku'i je zo be galfi lo selbrisnisle

mezohe

> [...]
> .i pe'i ba lasna zo ba zo brode .ija'ebo lo'u broda be ba brode le'u na gendra

ni'i ma smucau .i va'o lo nu cusku lu
> lo si'o broda cu ca'e si'o ru'u bajra .i mi broda djica
li'u mu'a zo'u: xu nai lu bu ge se smuni su'o plixau gi smudu'i lu
> mi bajra be ru'u ku djica
li'u

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
On 22.03.2016 03:40, Pierre Abbat wrote:

> [...]
> .i pe'i ba lasna zo ba zo brode .ija'ebo lo'u broda be ba brode le'u na gendra

xu do zanru tu'a zoi gerna.

term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti /
KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*

.gerna .i do simlu lo ka go'i

.i ca ku la xalbo cu to'e zanru .i la gleki zo'u mi na djuno lo du'u ri
mo kau .i la .xorxes. nu'o jungau ma'a lo du'u ri jinvi ma kau .i la me
zo'e cu simlu lo ka no'e birti .i la durka pu cenba lo ka jinvi ma kau
kei ja'e lo nu ca zanru .i ro drata cu simlu lo ka zanru

.i .e'o lo nu'o piksku cu pu'i piksku

Adam Lopresto

to bpfk...@googlegroups.com
.i mi to'e zanru .i lo ka sampu vau lo ka xamgu na mintu .i ko na pofri'a lu lo broda be ba brode li'u te zu'e lo ka cikre lo drata

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i y ba'e mi na birti i lo javni ku mi'u cu simlu fi mi fe lo ka pluja i ku'i mi ca fliba lo ka jimpe lo du'u makau se stidi ma kau

i xu curmi lo nu lo'u i broda be ba brode i co'e le'u gendra

i ku'i ca'e mi ca'o zanru ja tolzanru no srana i ai mi ca'o catlu i ei ganai lo drata cu jdice gi mi co'a pilno

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la gleki pu cusku di'e

> [...]
> ku'i mi ca fliba lo ka jimpe lo du'u makau se stidi ma kau
>
> i xu curmi lo nu lo'u i broda be ba brode i co'e le'u gendra

.i ka'e pilno la'e
http://guskant.github.io/gerna_cipra/camxes_lonubrOdababrOde1.html lo cipra

.i lo'u broda be ba brode le'u co'u gendra

> i ku'i ca'e mi ca'o zanru ja tolzanru no srana i ai mi ca'o catlu i ei
> ganai lo drata cu jdice gi mi co'a pilno

.i'a

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Tue, Mar 22, 2016 at 12:14 PM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:

xu do zanru tu'a zoi gerna.

term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*

mi zanru

mi'e xorxes

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ca lo prulamdei la .piĭer.abat. di'e ciska

> [...]
> .i pe'i ba lasna zo ba zo brode .ija'ebo lo'u broda be ba brode le'u na gendra

ge lu lo pendo be pu ku li'u gi lu lo gerku be na ku li'u ja'a smudra .i
sa'e lu lo pendo be pu ku li'u smudu'i lu lo pu pendo li'u .i je lu lo
gerku be na ku li'u smudu'i lu lo na gerku li'u

.i ji'a jai cumki fa lu lo pendo be mi bei ca lo nu mi citno li'u .i
smudu'i lu lo ckaji be lo ka ce'u pendo mi ca lo nu mi citno li'u

.i zo pe zo'u lu lo gerku pe na ku li'u smudu'i lu lo gerku poi co'e na
ku li'u
.i ki'u bo lu ko'a pe fo'u li'u smudu'i lu lo me ko'a poi ke'a co'e fo'u
li'u
.i je bo si'a lu ko'a pe ba ku li'u smudu'i lu lo me ko'a poi ke'a co'e
ba ku li'u

.i ŭa pei

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
mi no'e zanru lo nu «lo'u broda be ba brode le'u» co'u gendra .i va'i mi ge nai fapro gi nai sarji

ni'o zu'u mi pu'i pilno lo simsa be «lo'u broda be ba brode le'u» gi'e da'i zmanei lo nu na co'u gendra
.i je zu'u nai mi sanji lo nu lo nu gau BPFK co'a ca'irselzau fa lo nu «lu lo nu broda ba brode li'u» smudu'i «lu lo nu broda cu ba brode li'u» cu selja'e lo nu lo noi barda gi'e fegli ku'o nu gerna cnegau poi mi gasnu te zu'e lo nu la .camxes. zo'u ge «lu lo nu broda ba brode li'u» dunli «lu lo nu broda ba cu brode li'u» (to ki'u lo nu pu simlu lo ka jbirai lo ca'irselzau toi) gi «lu ba broda gi'e brode li'u» dunli «lu broda ba ku gi'e brode li'u» cu poi'i ke'a goi ko'a zo'u ko'a mutce co jdika lo ni plixau ku gi'e poi'i lo se sanji be mi cu kanzeri lo nu ko'a ca ti sarji «lu broda be ba brode li'u» jo'u «lu ko'a pe ba brode li'u» vu'o po'o sai .i va'i ru'e ca ti lo barda pagbu be lo gerna pe la .camxes.peg. cu plixau ke po'o lo re bi'u nai morna noi rirci raunzu fi lo nu na .inda tu'a lo tai gerna barda

(to .u'u lo mi jufra cu pluja mutce toi)

ni'o da'i zabna danfu fa lo nu facki su'o gerna tadji be lo ka gau ku «lu broda be ba broda li'u» mu'a gendra za'o lo nu ba'o vimcu ko'a (to no'u ba'a nai pei lo barda fegli gerna poi pu sarji lo bi'u nai morna toi) fi la .camxes.peg.

.i mi pu ze'a troci lo ka facki tu'a su'o tai tadji be lo ka se pi'o lo gerna cmalu cu gendra stodi .i je fliba ku'i

ni'o za'a mu'a lo nu gau basti zoi .peg.

selbri_3 <- selbri_4+

.peg. fa zoi .peg.

selbri_3 <- selbri_4 (!tag selbri_4)*

.peg. cu rinka no nu di'a gendra fa «lu broda be ba brode»

.i mi mulno .oi ro'e lo ka na jimpe lo du'u ki'u ma kau zo brode snada lo ka lebna zo ba lo lidne

mi'e la .ilmen. mu'o

————————

pu za lo djedi be li ci la xalbo di'e cusku

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
je'u la'e zoi .urli. http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes2.html .urli lu'u noi korbipe lo curve .peg. zei gerna jo'u ko zo'o zo'u za'a dai «lu broda be ba brode li'u» co'u gendra .i ki'u bo pu za lo djedi be li so'u la solpa'i cu .e'onde mi lo ka vimcu lo bi'u nai barda fegli gerna (to noi zo ko'a sinxa do'e lo mi prula'i samxa'a toi) la .camxes.peg. i sa'e cipra be lo nu no da spofu ku nu vimcu .i va'o lo nu ge BPFK djica lo nu «lu broda be ba brode li'u» na co'u gendra gi no drata je xagmau ke gerna tadji be lo nu ri gendra cu jai se facki zo'u ma'a ka'e li'a gasnu lo nu lo bi'u nai gerna di'a pagbu la .camxes.peg. i ku'i mi na kanpe lo nu xruti

ca lo cabdei la .ilmen. di'e ciska

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
je'u mi fau lo nu la cirko cu sidju cu facki su'o tadji be lo ka gasnu lo nu ge «lu broda be ba brode li'u» mu'a stodi lo ka gendra gi «lu lo nu broda ba brode li'u» smudu'i «lu lo nu broda cu ba brode li'u» be'o poi na jai se sarcu lo nu jmina lo barda lo .peg. zei gerna .i sa'e pu sarcu fa lo nu jmina pa vlali'i gi'e basygau fi zo .term. pe bu'u so'o vlali'i poi drata .i lo bi'u nai tadji zo'u lo cmalu cu ni kargu fa lo nu «lu broda be ba brode li'u» stodi lo ka gendra .i ŭi

.i .e'u do cipyzu'e se pi'o la'e zoi .urli. http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes2.html .urli
.i mu'a .e'u do ciska «lu lo nu do pe ba broda ba brode be ba brodi .i lo nu mi ce'e pu pe'e je do ce'e ba broda .i ge mi pu ku gi do ba broda li'u»

.i lo gerna vreji zo'u .e'u do catlu la'e zoi .urli. http://lojban.github.io/ilmentufa/camxes.peg .urli

mi'e la .ilmen. mu'o

pu za lo djedi be li re la .ilmen. di'e cusku

guskant

to BPFK

Le dimanche 27 mars 2016 22:15:58 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

jo'au zantufa xi papipapa

i .u'e ku'i .ienai

i lo ro la'e di'e cu nu casnu lo pa mei noi si'o go la tag zo ku li'erla'i gi la tag cu sumsmi keikei
(to casnu lo jei lo jufra cu ka'e claxu lo de'e ga'e zei lerfu toi)
i se mu'i bo mi jinvi lo du'u byfy .ei ciksi loi romei tai lo pa jufmei a lo pa ckupau

ni'o 1 mai
lo'u {lo nu broda CU ba brode} le'u
zoi peg
-term_1 <- sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*
+term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*
peg
(to po'o jmina zoizoi !selbri zoi i ku'i de'u zo'u stika tu'a la termset poi sarxe la'o zoi
zoi i ta'o ru'e pe'i pu lo nu byfy mo'u casnu zoizoi tag !selbri zoi kei la camxes cu .ei na'e te jmina zoizoi !selbri zoi i ku'i xu mo'u casnu toi)
zoi casnu
casnu
i zanru fa
la .guskant. je
la durka je
la .xorxes. je
la .ilmen. je
la .piier. je
la xalbo je
la me zo'e je
la selpa'i
i na'e cuxna fa la gleki

ni'o 2 mai
lo'u {broda be ba KU brode}, {lo pe ba KU broda} le'u
zoi peg
-terms_2 <- term (cehe_sa* CEhE_clause free* term)*
+terms_2 <- term (cehe_sa* CEhE_clause free* nonabs_term)*
+nonabs_term <- term_sa* (sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*)
-terms_gik_terms <- term (gik / terms_gik_terms) term
+terms_gik_terms <- nonabs_term (gik / terms_gik_terms) nonabs_term
-relative_clause_1 <- GOI_clause free* term GEhU_elidible free* / NOI_clause free* subsentence KUhO_elidible free*
+relative_clause_1 <- GOI_clause free* nonabs_term GEhU_elidible free* / NOI_clause free* subsentence KUhO_elidible free*
-linkargs_1 <- BE_clause free* term links? BEhO_elidible free*
+linkargs_1 <- BE_clause free* nonabs_term links? BEhO_elidible free*
-links_1 <- BEI_clause free* term links?
+links_1 <- BEI_clause free* nonabs_term links?
peg
zoi casnu
casnu (to dei toi)
i mi tolzau i na'e bo mi nu'o cuxna

ni'o 3 mai
lo'u {ga broda ba KU gi brode} le'u
zoi peg
-gek <- SE_clause? GA_clause NAI_clause? free* / joik GI_clause free* / stag gik
+gek <- SE_clause? GA_clause NAI_clause? free* / joik GI_clause free* / stag &gigik gik
+gigik <- gik subsentence gik subsentence tail_terms / gik terms_gik_terms
peg
zoi casnu
casnu
i mi tolzau i na'e bo mi nu'o cuxna

ni'oni'o
i krinu lo nu mi zanru lo 1 moi gi'e tolzau lo 2 e 3 moi kei fa la'e di'e
i tu'e
mi nelci lo ka sampu no'u lo si'o go la tag zo ku li'erla'i gi la tag cu sumsmi kei ije lo 2 e 3 moi cu na'e sarcu lo se go'i
i va'o lo nu zo jo'au noi ku'i na'e ca'irselzau cu se pilno kei lo nu sarxe lo purci cu no'e vajni ija'ebo lo 2 moi cu na'e sarcu
i mi ba'a stogau la maltufa ku noi sarxe lo purci ku'o ije ji'a la lojban.coders.grup cu kakne lo nu stogau lo purci gerna poi gau se cmene lu'e lo xo'e moi
tu'u

mu'o mi'e la guskant

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
mi ckire la .guskant. lo ka gau ce'u frili ro da fa lo ka djuno lo du'u
ma kau ba'o ja ca'o se casnu

.i la .guskant. pu cusku «lu
> [...]
> la camxes cu .ei na'e te jmina zoizoi !selbri zoi i ku'i xu mo'u casnu toi)
li'u» .i ri zo'u

ĭa lo nuncasnu na mulno .i pu simlu fi mi fe lo ka mulno .i ku'i mu'a la
xalbo co'a mutce lo ka pante .i je so'u drata co'a xusra lo du'u ri co'a
ja ca'o na birti lo du'u xu kau xamgu .i mi na'e nelci lo nu pante ba'e
*ba* lo nu ro da cmicu'a .i ku'i .i'a pante .i .ei za'o casnu

.i la .guskant. pu cusku «lu
> [...]
> mi nelci lo ka sampu no'u lo si'o go la tag zo ku li'erla'i gi la tag cu
> sumsmi kei ije lo 2 e 3 moi cu na'e sarcu lo se go'i

mi tugni .i lo nu pa javni ku noi sampu cu jai banzu lo nu jimpe lo du'u
la .tag. cu tarti ma kau cu melbi mi .i ku'i na ku ke po'o lo nu melbi
fa lo nu pa da javni cu krinu lo nu mi zanru lo pa moi gi'e na'e zanru
lo re moi je lo ci moi .i krinu fa ke ji'a lo nu lo pa moi javni cu se
jalge lo nu la .tag. cu tarti lo poi'i mi jinvi lo du'u ke'a mapti lo
zanrarna .i ba'a va'o lo nu da'i lo jbobau cu rarbau cu tarti lo simsa
fa la .tag. (to va'i ga'a mi mapti lo remna menli toi) .i ja'o re da
krinu lo nu mi nelci lo pa moi javni je nai lo re ja ci moi

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i mi va'o tugni la guskant lo nu lo sampu va'o vajni i ei ma'a ctuca ta'i ma lo nintadni
i pe'i da'i na barda nabmi fa lo nu da poi rirci co'u gendra i sei incala sisi a'o cu'i ca lo balvi lo zmadu be fi lo ka prane ja vlipa cu se stidi (to i ku'i ji'a e'acai ba'e ca ca'o casnu toi)

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
ĭe mi ji'a ckire la .guskant. lo ka jmifrili ciksi lo sidbo

ni'o ku'i lo nu «lu broda be ba brode li'u» stodi lo ka gendra na fanta
lo nu pilno lo bi'u nai sampu javni poi do'o stidi .i lo na nelci be
ri'oi gerna morna na bilga lo ka pilno ri ku ki'u lo nu ri gerna se
curmi .i ku'i mu'i ma gau da'i bilga fa lo drata lo ka na pilno
.i ke'u lo nu ri'oi morna cu stodi lo ka gendra na kargu .i so'u pa
.peg. zei gerna vlali'i cu jai sarcu .i da'i cizra fa lo nu vimcu lo
tolkargu poi na spofu ku gi'e jai gau bilga lo ka na pilno ri kei to'e
mu'i nai lo nu na'e ke .ambigu ja jminandu

ni'o mu'i ku mi na'e zanru lo nu gau toldra fa «lu broda be ba brode li'u»

mi'e la .ilmen. mu'o

ca lo prulamdei la solpa'i di'e ciska

guskant

to BPFK

Le mardi 29 mars 2016 22:00:29 UTC, Ilmen a écrit :
[...]

i lo nu .ei lo'u tag KU le'u lu NA KU li'u dunli lo ka gerna
i la'a lo zanru be lo 2 moi cu jinvi lo du'u .e'a lo'u tag KU le'u lu NA KU li'u frica lo ka gerna
i ku'i mi jinvi lo na se go'i ki'u la'e di'e
i tu'e
la tag cu se cmima ma'oi CAhA noi mi jinvi lo du'u ke'a sarji lo modal zei logji
i va'o lo modal zei logji lu CAhA ku li'u lu NA KU li'u dunli lo ka gerna
i mi djica lo nu la lojban cu kakne lo nu sarji ro lo vrici be lo logji
i lo nu lo'u tag KU le'u lu NA KU li'u dunli lo ka gerna cu se jalge lo nu frili fa lo nu la lojban cu sarxe lo stura be lo modal zei logji
tu'u

ni'o do kakne lo nu ma'oi NA ji'a gau sarxe lo'u broda be na brode le'u
i je'u lo 2 moi a lo se go'i cu na sarcu gi'e ku'i na fanta vau lo si'o go la tag fa'u ma'oi NA zo ku li'erla'i gi la tag fa'u ma'oi NA cu sumsmi
i ku'i va'o lo nu lo di'u sidbo cu ca'irselzau kei lo se jbobau cu se spaji lo nu da'i lo gerna cu curmi tu'a lo'u broda be ba brode le'u .e lo'u broda be na brode le'u vu'o noi na se nitcu vo'a ku'o fi'o se troci lo pluja stura be lo gerna

mi'e la guskant jo'au zantufa

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
ke'u mi zanru lo sampu je jijyfrili

.i je'u mi to'e sai kakne co tcidu lo .peg. javni .i mi gleki lo nu facki tu'a lo javni noi sampu gi'e zanjimpe lu lo nu broda ba brode li'u je lu broda be ba brode li'u .i mi ca zanru lo di'u javni

.i ie nabmi fa lo nu zo na frica ro drata .i ku'i lo'u broda be na brode le'u na gendra fi lo ca'irselzau .i ku'i ja'a go'i fi lo pu cipra .camxes. (to ia ci'e ri ro tcita cu se pavmeigau toi) .i xu kargu fa lo nu ji'a dungau zo na lo drata tcita

mu'o mi'e la durkavore jo'au la .camxes. jo'au lo terjonma'o ciste pe la selpa'i

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la .ilmen. pu cusku «lu
> .i ke'u lo nu ri'oi morna cu stodi lo ka gendra na kargu .i so'u pa
> .peg. zei gerna vlali'i cu jai sarcu
li'u» .i ri zo'u

xu na ku za'u pa vlali'i cu jai sarcu .i so'u je nai pa .i zoi gerna.

[...]

.gerna jai sarcu .i lo du'u kargu ji kau na'e kargu zo'u va'o ro da
jalge fa lo nu lo du'u go la .tag. zo ku lamli'e gi la .tag. cu sumsmi
cu co'u jetnu .i mleca fi lo ka ma kau ni lo tcini cu sampu .i ku'i .i'a
ge lo nu jinvi lo du'u kargu gi lo nu jinvi lo du'u na'e kargu na mutce
lo ka cizra mi .i mi zo'u lo nu mi jinvi lo du'u kargu cu .ensa lo dukti
.i ku'i mi sanji lo nu lo nu co'u gendra fa «lo'u broda be ba brode
le'u» je lo simsa cu ka'e simlu lo ka nu ma'a ja lo jbobau cu cirko su'o
vajni .i na ku xekri jo nai blabi .i skari su'o klesi be lo ka grusi .i
so'e remna zo'u lo ka curmi lo nu lo slabu cu cliva cu nandu

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ca lo cabdei la solpa'i di'e ciska
> [...]
> -links_1 <- BEI_clause free* term links?
> +links_1 <- BEI_clause free* nonabs_term links?

.i lo nu mi cusku «lu so'u pa .peg. zei gerna vlali'i cu jai sarcu li'u»
zo'u mi merli lo ni kargu ku ta'i lo ka kancu lo javni vlali'i poi se
jmina lo gerna vreji ja'e lo nu gerna banro ku'o .e nai lo vlali'i poi
su'o cmima pe ke'a cu se za'e cmestika .i lo nu cmestika lo so'o javni
cmene pe lo so'o vlali'i cu na'e rinka lo nu lo gerna cu pluja zenba .i
ja so'u va'ei pluja zenba rinka

ca lo cabdei la .durkavorel. di'e ciska
> [...]
> cipra .camxes. (to ia ci'e ri ro tcita cu se pavmeigau toi) .i xu
> kargu fa lo nu ji'a dungau zo na lo drata tcita

.i ba'a nai lo nu lo cmavo be zo na co'a gerna sarxe lo me lo drata
sumtcita moi cu rinka lo nu lo gerna cu milxe co ba'e jdika lo ni pluja

Alex Burka

to bpfk...@googlegroups.com
.i ba'a nai lo nu lo cmavo be zo na co'a gerna sarxe lo me lo drata sumtcita moi cu rinka lo nu lo gerna cu milxe co ba'e jdika lo ni pluja

ie .i mi kanpe lo nu balvi lo na'e clani fa lo nu BPFK co'a casnu lo nuntcitysaxygau

guskant

to BPFK

la'e di'e cimei lo cipra genturfa'i pe lo 1 moi jo'u lo 2 moi jo'u lo 4 moi no'u lo 2 moi joi lo nu lo'u broda be na brode le'u cu gendra (to lo 3 moi no'u tu'a lo'u {ga broda ba KU gi brode} le'u cu ca na te tavla toi)

i tu'e
1 mai lo'u {lo nu broda CU ba brode} le'u
zoi gentufa
gentufa
zoi gerna
gerna

2 mai lo 1 moi joi lo'u {broda be ba KU brode}, {lo pe ba KU broda} le'u
zoi gentufa
gentufa
zoi gerna
gerna

4 mai lo 2 moi joi lo'u {broda be na KU brode}, {lo pe na KU broda} le'u
zoi gentufa
gentufa
zoi gerna
gerna

tu'u

i lo 4 moi zo'u galfi lo 2 moi tai di'e i zoizoi
-term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*
+term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause !selbri KU_elidible free*
-nonabs_term <- term_sa* (sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_clause free*)
+nonabs_term <- term_sa* (sumti / ( !gek (tag / FA_clause free*) (sumti / KU_elidible free*) ) / termset / NA_clause KU_elidible free*)
zoi
i la'e di'u se jalge tu'a lo'u
([{na KU} da] VAU)
le'u no'u lo lerpoi xi 1

i lo nabmi zo'u lo lerpoi xi 1 cu frica lo stura be la tag no'u
lu
([ba da] VAU)
li'u
i ja'o lo nu ma'oi NA la tag cu gau sarxe lo ka ka'e claxu zo ku cu se jalge lo nu lo'u NA sumti le'u lo'u tag sumti le'u cu na'e sarxe lo ka gerna

i la'e di'u na'e mansa mi ma'i lo si'o sarxe lo lojyske ke'u

Le mercredi 30 mars 2016 10:24:18 UTC, Ilmen a écrit :

[...]

i lo ni pluja cu srana lo stura be lo javni
i lo nu jmina la nonab.s.term cu nibli lo nu la term cu co'a vrici fa'a lo re jimca no'u la briditail jo'u lo drata
i lo se go'i cu nu zenba lo ni pluja

mi'e la guskant jo'au zantufa

guskant

to BPFK

Le mercredi 30 mars 2016 16:05:11 UTC, guskant a écrit :

4 mai lo 2 moi joi lo'u {broda be na KU brode}, {lo pe na KU broda} le'u
zoi gentufa
gentufa
zoi gerna
gerna

i .ua .u'u mi srera .i lo 4 moi zo'u se judri di'e
i zoizoi
http://guskant.github.io/gerna_cipra/pegtest_nonabs_term_na.html
https://raw.githubusercontent.com/guskant/gerna_cipra/master/pegtest_nonabs_term_na.peg
zoi

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
On Tuesday, March 22, 2016 16:14:37 selpahi wrote:
> xu do zanru tu'a zoi gerna.
>
> term_1 <- sumti / ( !gek (tag !selbri / FA_clause free*) (sumti /
> KU_elidible free*) ) / nonabs_termset / NA_clause KU_clause free*
>
> .gerna .i do simlu lo ka go'i

mi zukcfu lo nu tumymre kei .e'i noi urja .i.a'o mi mo'u tumymre baza lo jeftu
be li so'o .i.e'u mi'o casnu lo terstika ca lo nu mi mo'u tumymre

mu'omi'e .piier.
--
When a barnacle settles down, its brain disintegrates.
Já não percebe nada, já não percebe nada.

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

coi

.i lo du'u da'i «lu broda be ba brode li'u» to'e gendra zo'u,

je'a zanru fa vo da .e sa'e la solpa'i jo'u la .guskant. jo'u la .durkavor. jo'u la .xorxes. jo'u la gleki ju'o cu'i

• simlu lo ka zanru ju'o cu'i ku fa la .piĭer.

no'e zanru fa pa da .e sa'e la .ilmen.

to'e zanru fa pa da .e sa'e la xalbo

nu'o ji'isku fa pa da .e sa'e la me zo'e

.i ta tcini pu za lo nanca be li za'u pa pi mu

mu'o mi'e la .ilmen.

guskant

to BPFK
ki'e la ilmen noi di'a jai gau casnu
i mi zanru lo nu lo'u broda be ba brode le'u na gendra
i mi pu zu tavla fi lo krinu
i ku'i ai ca ciksi lo tcila be lo krinu
i sa'unai byfy pu jdice lo du'u te di'o lu lo nu broda ba brode li'u zo ba kuspe zo brode
i lo se go'i cu se jalge lo nu lo gerna cu frili lo se jbobau
i va'i lo se jbobau cu kampe lo nu la tag noi se fanmo no da gi'e li'erla'i lo selbrisni goi sybysy cu ro roi kuspe sybysy
i ku'i ganai lo'u broda be ba brode le'u gendra gi lo di'u ka frili cu canci
i ra'u va'o lo nu lo'u broda be ba brode le'u cu se genturfa'i kei lo cusku na sanji lo nu vo'a srera co claxu zo lo noi li'erla'i jonai se li'erla'i zo ba
i sa'u lo nu lo'u broda be ba brode le'u gendra cu se jalge lo xlali be me'a lo xamgu

mi'e la guskant

solpahi

to bpfk...@googlegroups.com
On 08.12.2017 17:17, guskant wrote:
> i sa'u lo nu lo'u broda be ba brode le'u gendra cu se jalge lo xlali be me'a lo xamgu

pu ku la xalbo ca lo nu ri facki lo du'u su'o da djica lo nu lo'u broda
be ba brode le'u co'u gendra cu ba'e *mutce* lo ka pante kei gi'e fengu
.i lo nu ma kau ni ra pante pu rinka lo nu mi na darsi lo ka jdice lo
du'u co'u gendra .i ka'e nandu fa lo ka jdice su'o da poi lo nu jdice
ke'a ba rinka lo nu lo drata prenu cu xusra lo du'u lo kamni cu spogau
la .lojban.

~~~mi'e la solpa'i

---

guskant

to BPFK
je'e la solpa'i

i pe'i ga nai lo nu pante ja fengu cu rinka lo nu na jdice gi no da ka'e se jdice
i da je'u krinu lo nu lo bangu javni cu ei cenba
i lo pante ja fengu cu e'i ciksi lo krinu be lo natfe be lo go'i
i ku'i mi na pu te ciksi lo se go'i la xalbo
i lo nu ciksi joi jimpe simxu cu sarcu lo nu jdice lo xamgu be so'i da

mi'e la guskant

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

za'a mi pu se snuti pa cmalu se srera .i ba'e mu .e nai vo da je'a zanru .i ca'e dragau fa'o

On 06/12/2017 20:43, Ilmen wrote:

coi

.i lo du'u da'i «lu broda be ba brode li'u» to'e gendra zo'u,

je'a zanru fa mu da .e sa'e la solpa'i jo'u la .guskant. jo'u la .durkavor. jo'u la .xorxes. jo'u la gleki ju'o cu'i