lo smuni be zo kau

Jorge Llambías

to bp...@lojban.org

mi pu zi tcidu lo cinri prosa be lo smuni be zo kau bei la ilmen be'o bei la ilmen
https://mw.lojban.org/papri/UserWiki:Ilmen/lo_smuni_be_zo_kau

.i mi friti lo so'u pinka noi .a'o sidju lo nu za'o lanli

ni'o pa mai .e'u na dukse lo ka jundi zo djuno .i so'i roi ku lo ve ciksi noi mapti zo djuno cu na satci mapti lo drata selbri .i zo djuno zo'u lo se djuno cu jai sarcu fai lo ka jetnu .i ku'i mu'a pensi zo ji'isre .i li'a lu mi pu ji'isre lo du'u ma kau sipna li'u na selsmudu'i lu ro'oi da zo'u ga nai da sipna gi mi pu ji'isre lo du'u da sipna li'u .i matmau fa lo simsa be lu su'oi da zo'u ge mi pu jinvi lo du'u da sipna gi mi pu ji'isre lo du'u da sipna li'u .i si'a lu mi pu jdice lo du'u mi ba klama ma kau .i ku'i mi nau cenba lo ka te sidbo li'u na selsmudu'i lu ro'oi da zo'u ga nai mi ba klama da gi mi pu jdice lo du'u mi ba klama da .i li'o li'u .i matmau fa lo simsa be lu ro'oi da zo'u ga nai mi pu .aidji lo ka klama da gi mi pu jdice lo du'u mi ba klama da .i li'o li'u .i si'a lu mi birti lo du'u ma kau sipna li'u cu na selsmudu'i lu ro'oi da zo'u ga nai da sipna gi mi birti lo du'u da sipna li'u .i matmau fa lo simsa be lu ro'oi da zo'u ga nai mi krici lo du'u da sipna gi mi birti lo du'u da sipna li'u

.i lo danfu poi se sinxa lu ma kau li'u na ro roi jetnu ja fatci danfu .i dy danfu co mapti lo vanbi .i lo bauske prosa poi do sitna (to http://paulegre.free.fr/Papers/usee.pdf toi) cu tavla fi la'e zoi gy veridical and non-veridical verbs gy

ni'o re mai zo kau pe ne'i lo ka zei jufra zo'u mi tugni fi lo du'u na satci mintu lo du'u zei kau .i ku'i pe'i la'e di'u jalge lo nu lo lojbo ke karbi selbri cu lafti selbri .i .e'u ma'a lanli lo drata tadji be lo nu pilno zo djuno

.i mi djuno lo du'u la djan cu citka ma kau
.i mi djuno lo du'u la .alis cu citka ma kau
.i mi djuno lo ka ce'u citka ma kau kei la djan
.i mi djuno lo ka ce'u citka ma kau kei la .alis
.i la djan cu frica la .alis lo ka ce'u citka ma kau

.i .i'a lu ma kau li'u cu simsa zo ce'u lo ka sinxa lo kunti ke sumti stuzi .i ku'i zo kau jarco lo du'u ma kau fancu ma kau .i lo re stuzi cu na dunsi'u .i lu mi do dunli lo ka ce'u ma kau nelci li'u na selsmudu'i lu mi do dunli lo ka ma kau ce'u nelci .i mutce frica

ni'o ci mai lo nu pilno zo kau lo ka jadni lo ralju bridi cu na se casnu .i mu'a lu .e'a do zukte ma kau li'u .a lu .ai mi ba pinxe lo sodva .a ma kau li'u

mu'o mi'e xorxes

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

ca lo prulamdei la .xorxes. di'e ciska

> mi pu zi tcidu lo cinri prosa be lo smuni be zo kau bei la ilmen be'o
> bei la ilmen
> https://mw.lojban.org/papri/UserWiki:Ilmen/lo_smuni_be_zo_kau
ŭi mi gleki lo nu lo se ciska be mi cu cinri do .i je'u ca lo nu mi ri
ciska kei mi xanka lo nu so'u sai da tcidu lo barda ke jboske prosa pe
bau lo jbobau ku po'o

> .i mi friti lo so'u pinka noi .a'o sidju lo nu za'o lanli

.i'o

> [...]
>
> .i lo danfu poi se sinxa lu ma kau li'u na ro roi jetnu ja fatci danfu
> .i dy danfu co mapti lo vanbi .i lo bauske prosa poi do sitna (to

je'e ki'e sanji gasnu mi fliba je'u lo ka pensi tu'a zo ji'isre jo'u zo
kau .i ku'i lo vrici mupli poi do cusku cu fricysi'u lo ka ma kau smuni
lu ma kau li'u .i pe'i pei na cumki fa lo nu smuvanbi claxu fanva lu ma
kau li'u lo lojyskebau ku mu'a

> [...]
> cu na dunsi'u .i lu mi do dunli lo ka ce'u ma kau nelci li'u na
> selsmudu'i lu mi do dunli lo ka ma kau ce'u nelci .i mutce frica

frica ĭe sai .i da'i va'o lo zo ka .astrato zo'u lu ma kau li'u sinxa lo
steci te sumti .i lo nu lo mi prosa pe zo kau cu selpau lo simsa be lu
da'i lu ma kau li'u smudu'i zo ce'u li'u zo'u na'e satci ve skicu gi'e
to'e drani lo ka nibli lo du'u ka'e ku basygau lu ce'u li'u ro lu ma kau
li'u pe lo zo ka .astrato ja'e no nu smuni cenba .i .ei mi pu na pilno
zo selsmudu'i

> ni'o ci mai lo nu pilno zo kau lo ka jadni lo ralju bridi cu na se
> casnu .i mu'a lu .e'a do zukte ma kau li'u .a lu .ai mi ba pinxe lo
> sodva .a ma kau li'u

ĭe .i mi na jinvi da lo nu zo kau pagbu lo ralju bridi sinxa .i ru'a lu
mi klama ma kau li'u smudu'i lu mi klama lo se klama be mi li'u .a su'o
simsa .i ku'i na birti

> mu'o mi'e xorxes

mu'o mi'e la .ilmen.

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Mon, Feb 15, 2016 at 3:17 PM, Ilmen <ilmen....@gmail.com> wrote:

[...]

pe'i na fricysi'u lo ka ma kau smuni .i lo briju'a poi vasru zo kau cu ro roi jai cumki fai lo ka se basti lo danfu briju'a .i ku'i mi na djuno lo du'u ta'i ma kau fanva lo preti lo lojyskebau .i lo danfu na jai sarcu fai lo ka fatci .i lo du'u xu kau lo danfu cu fatci ja'a fancu lo du'u xusra ma kau dy .i va'o lo nu cusku lu djuno ko'a li'u cu sruma lo du'u ko'a fatci .i va'o lo nu cusku lu ji'isre ko'a li'u cu sruma lo du'u ko'a na fatci .i va'o lo nu cusku lu birti ko'a li'u cu na sruma lo du'u ko'a fatci .i ko'a ka'e fadni bridi gi'a danfu lo nalsirji preti

[...]

.ei pe'i lo ka zei sumti cu ro roi jai cumki fai lo ka vimcu .i mu'a (to mi pilno lu jai nai li'u lo nu sinxa lo dukti be zo jai .i ku'i stidi lo drata va'o lo nu na pluka toi) lu la djan cu frica la .alis lo ka ce'u citka ma kau li'u ka'e se basti lu lo danfu be la'e lu ko'a citka ma li'u pe va'o lo nu ko'a du la djan cu jai nai frica lo danfu be la'e lu ko'a citka ma li'u pe va'o lo nu ko'a du la alis .i lu mi djuno lo ka ce'u citka ma kau kei la djan li'u ka'e se basti lu mi djuno lo danfu be la'e lu ko'a citka ma li'u pe va'o lo nu ko'a du la djan

.i na lojyskebau .i ku'i pe'i jarco lo nu ro te pilno be zo kau cu saxysi'u

[...]

ie .i xusra lo platitude.i ku'i ji'a ka'e plixau va'o lo nu lo ralju bridi na se xusra

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
ca lo cabdei la .xorxes. di'e ciska
> ku'i mi na djuno lo du'u ta'i ma kau fanva lo preti lo lojyskebau

pe'i lu do viska ma li'u smudu'i lu ca'e mi fi do brireisku fe lo ka do
viska ce'u li'u .i si'a da'i lu xu do tatpi li'u smudu'i lu ca'e mi fi
do brireisku fe lo ka ce'u jei do tatpi li'u .i pei

mi'e la .ilmen. mu'o

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
mi zmanei lu ca'e mi fi do brireisku fe lo du'u do viska ma kau li'u .e lu ca'e mi fi do brireisku fe lo du'u xu kau do tatpi li'u .a bo lu ca'e mi fi do brireisku fe lo du'u ma kau jei do tatpi li'u .i pe'i lo se ckaji sumti cu nitcu lo mapti ke ckaji sumti .i .ei pe'i lo se ckaji cu gerna tutci lo ka lafti lo sumti kei gi'e nai fadni se casnu

Pierre Abbat

to bpfk...@googlegroups.com
On Saturday, February 13, 2016 22:27:08 Jorge Llambías wrote:
> .i lo danfu poi se sinxa lu ma kau li'u na ro roi jetnu ja fatci danfu .i
> dy danfu co mapti lo vanbi .i lo bauske prosa poi do sitna (to
> [...]

.i lo somoi mupli zo'u pe'i bau lo lojbo lu la .jak. cusku lo sedu'u la
.petros. zerfu'e kei la .miram. li'u mintu lu la .jak. cusku lo sedu'u makau
zerfu'e kei la .miram. li'u lo ka jetxu'a .i pe'i na jetxu'a .i ja'a jetxu'a
fa lu la .jak. jetsku lo sedu'u makau zerfu'e kei la .miram. li'u

> ni'o ci mai lo nu pilno zo kau lo ka jadni lo ralju bridi cu na se casnu .i
> mu'a lu .e'a do zukte ma kau li'u .a lu .ai mi ba pinxe lo sodva .a ma kau
> li'u

.i mi pilno zo kau ne'i lo kamje'unalvai mlana be lo nalmirlanxe jonma'o
.imu'a lu lo cevni cu viska do .iju do zvati makau li'u

mu'omi'e .piier.
--
I believe in Yellow when I'm in Sweden and in Black when I'm in Wales.

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Wed, Mar 16, 2016 at 5:00 PM, Pierre Abbat <ph...@bezitopo.org> wrote:
> [...]

zerfu'e kei la .miram. li'u lo ka jetxu'a .i pe'i na jetxu'a .i ja'a jetxu'a
fa lu la .jak. jetsku lo sedu'u makau zerfu'e kei la .miram. li'u

ie lo se cusku na jai sarcu fai lo ka la'e ce'u cu jetnu .i pe'i zo jungau cu mapti lo jetnu nitcu smuni be zoi gy tell gy .i zo jungau cu cerda lo bi'u se ckaji zo djuno .i lu la petros cu jungau la miram lo du'u ma kau zerfu'e li'u

> [...]

.i mi pilno zo kau ne'i lo kamje'unalvai mlana be lo nalmirlanxe jonma'o
.imu'a lu lo cevni cu viska do .iju do zvati makau li'u

je'e .i lo'u.i ju le'u mutce simsa lo'u .i je xu kau le'u