ma ka'e bridi

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
coi

.i su'o da pu stika lo smuvelcki be zo bridi be'o pe la jbovlaste .i je
la gleki cu pante gi'e xusra lo du'u ri na tugni

.i mi pu sruma lo du'u lo jbopre cu dunsi'u lo ka jinvi ma kau lo si'o
bridi .i ku'i ŭe na jetnu .i se mu'i bo mi retsku ca'e di'e do .i «lu mi
klama li'u» ji lo du'u mi klama cu bridi

.i mi jinvi lo du'u lo du'u mi klama cu bridi lo ka klama .i ro bu'a
zo'u lo du'u bu'a cu bridi .i je lo ba'e se du'u bu'a cu vlapoi gi'e se
smuni lo du'u bu'a

.i ma tugni .i ma to'e tugni

.i .ai BPFK ca'ijdi lo du'u lo bridi cu mo kau .i la balningau nu'o di'a
fasnu .i ku'i BPFK ka'e cfagau fau lo nu jdice fi zo bridi noi ze'u pu
naldra fa lo smuvelcki be ke'a

mi'e la selpa'i

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
ido jinvi lo du'u lo te bridi cu mo i xu porsi gi'onai se cmima

Gleki Arxokuna

[...]

mi to'e sai tugni i li'a lu lo du'u mi klama li'u gendra ie
i ku'i e'osai do'o morji fi lo sumtcita noi cupra lo simsa be lo bridi

i mu'a lu gau mi do klama li'u jai nibli lo du'u ju'a nai mi gasnu lo nu ju'a do klama li'u

i va'i zo gau cupra lo bridi i ma tadji lo nu skicu tu'a ri
i mu'a ka'e skicu tu'a lo ka gasnu vau ta'i lo ka cusku lu

lu mi gasnu lo nu do klama li'u bridi lo ka gasnu vau zo mi ce'o lu lo nu do klama li'u

i ku'i ta'i ma ciski tu'a zo gau

i xu zo gau cupra lo zilkai i pe'i go'i i pe'i simsa lu lo ka gasnu li'u

i seki'u bo mi mutce nelci lo klesi be lo pamoi cmima be lo te bridi be fi zo bridi i te gerna i na se xusra zi'o a zo'e

i mu'a ji'a mi pu stidi tu'a zo incita noi ka'e tutci lo nu skicu tu'a lo sumtcita

i lu gau mi do klama li'u zo'u zo gau incita lo ka gasnu vau zo mi ce'o lu do klama li'u

ni'o ma prali ma lo nu jinvi lo du'u lo bridi na te gerna

.i .ai BPFK ca'ijdi lo du'u lo bridi cu mo kau .i la balningau nu'o di'a fasnu .i ku'i BPFK ka'e cfagau fau lo nu jdice fi zo bridi noi ze'u pu naldra fa lo smuvelcki be ke'a

mi'e la selpa'i

guskant

to BPFK

Le mardi 19 janvier 2016 16:55:48 UTC, selpa'i a écrit :

.i mi jinvi lo du'u lo du'u mi klama cu bridi lo ka klama .i ro bu'a
zo'u lo du'u bu'a cu bridi .i je lo ba'e se du'u bu'a cu vlapoi gi'e se
smuni lo du'u bu'a

.i ma tugni .i ma to'e tugni

i mi no'u la guskant do tugni

.i .ai BPFK ca'ijdi lo du'u lo bridi cu mo kau .i la balningau nu'o di'a
fasnu .i ku'i BPFK ka'e cfagau fau lo nu jdice fi zo bridi noi ze'u pu
naldra fa lo smuvelcki be ke'a

i byfy pu zu ba'o ku casnu zo bridi gi'e jdice fi'o urli zoizoi https://groups.google.com/d/topic/bpfk-list/yChr3cGT1_Q/discussion
zoi
i ganai da'i sarcu gi ko co'a cmicu'a ji'u lo nu casnu bu'u la'e di'u gi'i to'i jo'au zantufa toi
i ki'ubo zo bridi cu jorne lo so'i drata valsi noi se liste bu'u la'e di'u ku'o lo te tamgau

mi'e la guskant mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i mi na zgana lo nu co'i jdice

i ta'onai ma prali ma lo nu jinvi lo du'u lo bridi na te gerna

guskant

to BPFK

Le mercredi 20 janvier 2016 14:16:59 UTC, la gleki a écrit :

i byfy pu zu ba'o ku casnu zo bridi gi'e jdice fi'o urli zoizoi https://groups.google.com/d/topic/bpfk-list/yChr3cGT1_Q/discussion
zoi

i mi na zgana lo nu co'i jdice

i za'a dai ci da tugni lo du'u lo bridi cu se sinxa lo lerpoi kei ije no da to'e tugni lo se go'i

i ta'onai ma prali ma lo nu jinvi lo du'u lo bridi na te gerna

i lo nu la'e lo te tamgau be lo so'o valsi cu co'u natfe simxu mu'u zo du'u joi zo bridi joi zo na joi lo drata vu'o noi se liste be fi'o judri lo de'u urli
cu prali lo se bangu be la lojban

mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

xu srana lo nu lo smuvelcki be zo du'u e lo drata co'a ku clani

i ganai go'i gi ki'u ma na finti lo cnino valsi

joi lo drata vu'o noi se liste be fi'o judri lo de'u urli
cu prali lo se bangu be la lojban

mu'o

guskant

to BPFK

Le mercredi 20 janvier 2016 18:38:33 UTC, la gleki a écrit :

i lo nu la'e lo te tamgau be lo so'o valsi cu co'u natfe simxu mu'u zo du'u joi zo bridi joi zo na

xu srana lo nu lo smuvelcki be zo du'u e lo drata co'a ku clani

i na go'i
ije ku'i ga lo so'o vlavelcki be bau lo bangenugu cu sarxe simxu ginai stika tu'a lo vlavelcki be zo bridi
i mu'a tu'e

zo du'u cu se vlavelcki di'e
i zoizoi
abstractor: predication/bridi abstractor; x1 is predication [bridi] expressed in sentence x2
zoi
i la'e di'u nibli lo du'u lo bridi cu se sinxa lo jufra

i ji'a zo na cu se vlavelcki di'e
i zoizoi
bridi contradictory negator; scope is an entire bridi; logically negates in some cmavo compounds
zoi
i di'u se smuni lo du'u zo na sinxa lo du'u lo bridi cu jitfa
i su'a lo jitfa cu se sinxa gi'enai sinxa
i la'e di'u nibli lo du'u lo bridi cu se sinxa

i ji'a zo bridi zo'u ko viska lo pamoi xatra be fi'o urli zoizoi
zoi
i sa'u lo vlavelcki be zo bridi cu natfe lo sevzi
i lo nu cuxna lo nu lo bridi cu se sinxa lo jufra cu sarxe lo vlavelcki be lo drata valsi

tu'u

i ganai go'i gi ki'u ma na finti lo cnino valsi

i lo pamoi be lo do bridi cu jitfa
iseni'ibo na'e sarcu fa lo nu mi spuda

mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i li'a so'e lo baupli pu jinvi lo du'u lo selbri cu te gerna i ku'i za'a za'e sumlafti sei malgli

i pe'i sarcu fa lo nu lanli lo korpora i lo nintadni so'i roi na nelci lo nu lo bangu cu cenba i ganai lo bridi co'a zilxusra gi sarcu falo nu ciksi lo nu lo mukti pu mokau i lo pu nu pilno ka'e su'o va'e lo ka zabna ve ciksi

selpahi

to bpfk...@googlegroups.com
la gleki cu skuna si cusku di'e
> [...]
> lo nu lo bangu cu cenba i ganai lo bridi co'a zilxusra gi sarcu falo nu
> ciksi lo nu lo mukti pu mokau i lo pu nu pilno ka'e su'o va'e lo ka

.oi .i xu do stace .i xo nintadni pu'i pilno zo bridi .i xo nintadni ba
sanji lo nu lo vlavelcki cu frica .i xo nintadni cu se cinri ja se vajni
.i lo jbobau cu tinbe fi lo nintadni ji lo du'u ma kau sarxe lo logji .i
ba'e *logji* bangu .i lo do se darlu cu simsa lo pu zu ta'e se darlu be
lo prula'i cedra jbopre be'o poi du'u se gu su'o da pe lo jbobau cu
naldra ja spofu gi'a to'e sarxe lo logji jicmu gi ki'u lo nu da'i ba'e
*sai* su'o nintadni cu nitcu lo ka cilre lo cnino zo'u lo nunstodi ro
roi xagmau lo nuncenba .i lo nu tai darlu na nunracli .i na mapti lo
fatci .i je'u sampu .i lo ca'o zasti jbopre poi tadni lo jbobau cu mutce
lo ka menryme'a lo tadni be ca lo balvi .i se ni'i bo lo nu cikre lo
bangu cu ji'i ro roi xagmau lo nu na cikre .i lo ba se prali be fi lo nu
cilre fi lo bangu poi ba'o se cikre cu so'i mei .ije lo ke da'i ka'e ca
to'e se prali cu so'u mei .i ni'i bo lo balvi cu bramau lo purci .i lo
jbobau za'o cmalu .i lo nu ca na cikre cu nu jdice lo du'u ro da poi
balvi tadni ku'o tai tu'a lo prula'i be da cu facki lo du'u la .lojban.
cu se cfila so'i de .i xu do nelci lo jbobau .i xu do djica lo xamgu be
ri .i ko curmi lo nuncenba

Gleki Arxokuna

[...]

i za'a vajni i xu lo vlaste cu zasti i pe'i na go'i i ja'o lo nintadni cu se dimna lo ka pilno la'e zoi zoi.gismu.txt.zoi

[...]

pe'i xagmau i fau bo lo se tadni na spofu
i mi pu zgana ci prenu poi na nelci lo na lo bangu cu cenba
i sa'e djica tu'a lo ba'e mulno bangu

.i lo nu tai darlu na nunracli .i na mapti lo fatci .i je'u sampu .i lo ca'o zasti jbopre poi tadni lo jbobau cu mutce lo ka menryme'a lo tadni be ca lo balvi .i se ni'i bo lo nu cikre lo bangu

i mi na zgana lo nu sarcu falo nu cikre i ku'i i'a do'o jdice lo du'u makau drani

cu ji'i ro roi xagmau lo nu na cikre .i lo ba se prali be fi lo nu cilre fi lo bangu poi ba'o se cikre cu so'i mei .ije lo ke da'i ka'e ca to'e se prali cu so'u mei .i ni'i bo lo balvi cu bramau lo purci

i lo se cusku be do cu simsa lo ta'e se cusku be lo se lijda be da

.i lo jbobau za'o cmalu .i lo nu ca na cikre cu nu jdice lo du'u ro da poi balvi tadni ku'o tai tu'a lo prula'i be da cu facki lo du'u la .lojban. cu se cfila so'i de

ma cfila i sa'u lo gimste zo'u zoi gy.text.gy. i ma nabmi

.i xu do nelci lo jbobau .i xu do djica lo xamgu be ri .i ko curmi lo nuncenba

i'enaisai i taiku do daspo pe'a le bangu

mi'e la selpa'i

guskant

to BPFK

Le jeudi 21 janvier 2016 06:31:49 UTC, la gleki a écrit :

[...]

i li'a lo nu galfi zoi zoi text zoi zoi zoi du'u zoi sedi'o lo vlavelcki be zo bridi cu genai nu lo bangu cu cenba gi nu vimcu lo cfila be lo bangu
i la'e di'u se nibli lo nu lo pu vlavelcki be zo bridi cu natfe lo sevzi kei joi lo nu lo vlavelcki poi natfe lo sevzi cu nova'e lo ka smuni

ni'o ji'a tu'a lo du'u lo nintadni cu jinvi makau cu jibri genai byfy gi lylygy
i byfy cu se jibri lo nu joigi vimcu lo cfila be lo bangu gi stika tu'a lo bangu ja'e lo nu xauzma lo se bangu

Le jeudi 21 janvier 2016 13:20:26 UTC, la gleki a écrit :

.i xu do nelci lo jbobau .i xu do djica lo xamgu be ri .i ko curmi lo nuncenba

i'enaisai i taiku do daspo pe'a le bangu

i no da poi na'e me do pu daspo pe'a lo bangu
i lo dei nu stika cu po'o nu cikre lo bangu ta'i lo nu vimcu lo cfila

mu'o

guskant

to bpfk...@googlegroups.com

> i byfy cu se jibri lo nu joigi vimcu lo cfila be lo bangu gi stika tu'a lo
> bangu ja'e lo nu xauzma lo se bangu

i lo'ai xauzma lo se bangu sa'ai xauzma fi lo se bangu le'ai

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

pu za lo djedi be li mu la selpa'i di'e cusku
mi tugni fi lo du'u ge lo du'u ko'a broda gi nai lu ko'a broda li'u bridi

mi'e la .ilmen. mu'o

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Tue, Jan 19, 2016 at 1:55 PM, selpahi <sel...@gmx.de> wrote:

.i mi jinvi lo du'u lo du'u mi klama cu bridi lo ka klama .i ro bu'a zo'u lo du'u bu'a cu bridi .i je lo ba'e se du'u bu'a cu vlapoi gi'e se smuni lo du'u bu'a

.i ma tugni .i ma to'e tugni

mi tugni .i e'u pilno zo briju'a lo nu tavla fi lo jufra poi sinxa lo bridi .i ui nai bau lo glico ma'a du'e roi pilno zo bridi lo nu tavla fi lo briju'a .i ca'i so'e gentufa zo bridi cu cmene lo javni poi cupra lo briju'a

mu'o mi'e xorxes

guskant

to BPFK
i .ieru'e pilno zo briju'a lo nu tavla fi lo jufra poi sinxa lo bridi
i ku'i pe'i melbi fa lo nu pilno zo brisni joi zo selbrisni joi zo terbrisni vu'o noi se tamgau fi di'e
i tu'e

zo brisni zo'u
$x_1$ sinxa lo bridi be la'e $x_2$ bei la'e $x_3$
i $x_2$ selbrisni ije $x_3$ terbrisni i srana zo {bridi} e zo {sinxa}

i zo selbrisni zo'u
$x_1$ sinxa lo selbri be la'e $x_2$ bei la'e $x_3$
i $x_2$ brisni ije $x_3$ terbrisni i srana zo {se} e zo {bridi} e zo {sinxa}

i zo terbrisni zo'u
$x_1$ sinxa lo terbri be la'e $x_2$ bei la'e $x_3$
i $x_2$ selbrisni ije $x_3$ brisni i srana zo {te} e zo {bridi} e zo {sinxa}

tu'u

i lo ro do jinvi ma la'e di'u

mi'e la guskant
Message has been deleted

Jorge Llambías

to bpfk...@googlegroups.com
On Thu, Feb 4, 2016 at 9:58 AM, guskant <gusni...@gmail.com> wrote:

[...]

mi na tsali jinvi .i ku'i vajni fa lo nu jundi lo du'u lo gerna stura poi ma'a ta'e te cmene zo selbri cu na se steci lo ka sinxa lo selbri ,i mu'a lo nenri be lo ka zei kei cu sinxa lo selbri .i ku'i cmima lo gerna stura poi se cmene zoi gy subsentence gy .i pau do stidi lo du'u ro da poi sinxa lo selbri cu selbrisni kei ji lo du'u lo gerna stura poi ma'a ta'e te cmene zo selbri cu co'e

guskant

to BPFK
i .enai
i mu'a lu ce'u broda li'u cu .ei selbrisni gi'e nai brisni

i zo supsentens cu gerna tecyvla isemu'ibo lo lujvo noi mapti lo go'i cu ka'e drata lo logji tecyvla be mu'u zo brisni
i mu'a zo brisnitai cu ka'e sinxa la supsentens vau .iepei

i ku'i ta'oru'e su'a lo gerna pe la supsentens cu na'e melbi mi
i la zasni gerna ne do cu .i'e vimcu lo go'i
i la zantufa ne mi cu ji'a go'i

mu'o mi'e la guskant

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i ca'e mi na ku na ku tugni i ro do co'i jdice lo du'u lo bridi na selsku i ca'e mi tolpro
i ai ma'a finti lo se jmina ke cnino valsi poi zo briju'a e a'o lo drata cu mupli lo ka me ke'a

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i ji'a sarcu pe'i falo nu co'u roroi pilno zo bridi a zo selbri lo nu skicu lo gerna be la lojban va'o tu'a cylyly.
i ba'a zo briju'a a lo simsa cu so'i ei roi se pilno

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
zo brisni zo'u
$x_1$ sinxa lo bridi be la'e $x_2$ bei la'e $x_3$
i $x_2$ selbrisni ije $x_3$ terbrisni i srana zo {bridi} e zo {sinxa}

i ma mupli lo ka brisni e lo ka se brisni e lo ka te brisni
i ti'e lu mi broda la alis li'u brisni
ije pei lu broda li'u se brisni

i ku'i lo te brisni cu mo
i ji'a lo te bridi cu mo
i xu mi ce'o la alis va'o te bridi ije'i zo mi ce'o lu alis li'u te bridi

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
lo'ai  ije'i zo mi ce'o lu alis li'u te bridi
sa'ai ije'i zo mi ce'o lu la alis li'u te bridi
le'ai

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i ji'a xu zo ce'o ji zo jo'u mapti

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

la gleki di'e pu ciska
.i pe'i zo ce'o .e nai zo jo'u mapti tu'a lo porsi .i zo jo'u na curmi lo nu djuno lo du'u ma kau porsi

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i la xorxes pu stidi tu'a lo'u jo'u se li'e bo le'u

mi'e la .ilmen. mu'o

guskant

to BPFK
i mi pu zi jmina lo te tamgau be zo brisni e zo selbrisni e zo terbrisni la jbovlaste fi'o judri zoizoi
zoi (to milxe co stika lo ka te tamgau di'o lo'u lu'i la'e lu'a le'u toi)

i fau lo nu go'i kei mi co'a sanji lo nu ka'e cfipu fa lo nu zoizoi argument zoi tai di'e pagbu lu'e lo velcki be zo bridi be bau lo bangenugu i zoizoi

definition $x_1$ (du'u) is a predicate relationship with relation $x_2$ among arguments (sequence/set) $x_3$.
notes Also: $x_3$ are related by relation $x_2$ (= terbri for reordered places). ($x_3$ is a set completely specified); See also {sumti}, {fancu}.

zoi

i lo di'u velcki be zo bridi sedi'o la'o zoi argument zoi cu na'e mapti lu'a lo te bridi lu'u noi ei se sinxa lo sumti secu'u lo di'u notci no'u zoizoi $x_3$ are related by relation $x_2$ zoi
i ma'i ji'a lo si'o lojyske zo'u lo se bridi cu bapli lo nu lu'o la'e lo sumti cu srana simxu kei ije zabna fa lo nu lo bridi fa'u lo se bridi fa'u lo te bridi cu se sinxa lo brisni fa'u lo selbrisni fa'u lo terbrisni
i e'u basti fa di'e i zoizoi

definition $x_1$ (du'u) is a predicate relationship with relation $x_2$ among referents $x_3$ (sequence/set) of arguments of the predicate.
notes Elements of $x_3$ are related to each other by relation $x_2$. $x_3$ is a sequence or a set completely specified. {bridi}, {selbri} and elements of {terbri} are referents of {brisni}, {selbrisni} and elements of {terbrisni} respectively. See also {sumti}, {fancu}.

zoi
i pei

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i zo ce'o ji lo'u jo'u se li'e bo le'u

to i lo nu tordu na ku na ku ka'e ku naku nibli lo du'u drani toi

guskant

to BPFK

Le lundi 30 mai 2016 13:39:21 UTC, la gleki a écrit :

i zo ce'o ji lo'u jo'u se li'e bo le'u

i ro xai mapti lo terbri
i la'e di'u se nibli la'e di'e
i ma'i lo xorlo zo'u tu'a zo ce'o se jalge tu'a lo porsi ije lo porsi cu gunma

i ta'o

Le lundi 8 février 2016 01:27:47 UTC, guskant a écrit :

i zo supsentens cu gerna tecyvla isemu'ibo lo lujvo noi mapti lo go'i cu ka'e drata lo logji tecyvla be mu'u zo brisni
i mu'a zo brisnitai cu ka'e sinxa la supsentens vau .iepei

i pe'i bu'o zo brisnismi xauzma zo brisnitai fi'o se pensi zo sumsmi ije mi pu zi jmina zo brisnismi noi sinxa la supsentens fi'o judri zoizoi
zoi
fi'o te tamgau lu

x_1 te gerna lo catni jbobau lo srana be lo se krasi be lo selma'o be lo pa mei be zo nu jo'u zo noi jo'u zo ga jo'u zo gi gi'e simsa lo brisni lo tarmi gi'e ku'i frica lo brisni lo ka no jonma'o ka'e jbini lu'i ce'u

li'u (to oi catni ke jonma'o ciste i da'i la zantufa zo'u lu gonai zo nu gi zo noi gi zo ga gi zo gi li'u basti lu lo pa mei be zo nu jo'u zo noi jo'u zo ga jo'u zo gi li'u gi'e frica lu zo nu onai zo noi onai zo ga onai zo gi li'u lo ka smuni toi)

i iepei

mi'e la guskant jo'au zantufa xi papipaci mu'o

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com

[...]

i pe'i zo malgli va'o mapti

i pe'i bu'o zo brisnismi xauzma zo brisnitai fi'o se pensi zo sumsmi ije mi pu zi jmina zo brisnismi noi sinxa la supsentens fi'o judri zoizoi
zoi
fi'o te tamgau lu

i lujvo ju naljvajvo ja bo cimjvo
i pe'i na ka'e denmygau ro javni pe lo gerna lo cmalu jvajvo
i pe'i sarcu fa lo nu ma'a ca'o ca'a te cmene vau e lo nu lo drata je vajni pagbu be lo gerna co'a se cmene su'o da