ma smuni zo si'e

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
i mi jinvi lo du'u so'i da na drani i mu'a lo gimse zo'u
zoi gy.
convert number to portion selbri; x1 is an (n)th portion of mass / totality x2; (cf. gunma).
.gy.
i ja'o lo re si'e be lo re mlatu cu pamei mlatu

i bypyfyky zo'u zoi zoi.
lo so'i tadni cu zabna se ctuca lo gubni ckule .i ku'i lo go'i cu mo'a si'e lo ro mei
"Many students get a first-rate education in the public schools, but they represent too small a fraction of the whole."
.zoi.

i ku'i je zo mo'a sinxa lo cmalu namcu mu'a i ja'o lo mo'a si'e cu du'e mei i natfe

i ji'a ja'o la xorxes pu jmina fi la jbovlaste fe lu

i galfi lu'e lo namcu lo selbrisle .i x1 pagbu x2 ije le namcu cu frinu le se klani be x1 le se klani be x2

li'u

i ko'a goi lo re si'e be lo re mlatu cu mo i li re frinu lo se klani be ko'a lo se klani be lo re mlatu

i ro mai cylyly zo'u  zoi gy.
levi sanmi cu fi'ucisi'e lei mi djedi cidja
       This-here meal is-a-slash-three-portion-of my day-food.
       This meal is one-third of my daily food.
.gy.

i pe'i la xorxes cu tugni lo finti be lo mupli pe cylyly

ni'o do jinvi ma i ma noi nu pilno cu drani i va'i lo pa mlatu  cu re si'e be lo re mlatu gi'i pi mu si'e be lo re mlatu

i ba'e mi na se vajni lo du'u makau ba se jdice
i ku'i mi ba'e ja'a se vajni lo du'u da ba se jdice i a'o ba zi mo'u jdice

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com

https://mw.lojban.org/papri/BPFK_Section:_Numeric_selbri#cmavo:_si.27e_.28MOI.29

.i la'e ti noi judri lo bepfeke smuvelcki pe zo si'e cu na sarxe lo nu
.i la'a sarcu fa lo nu ge lo BPFK cmima cu jungau fi lo du'u ma kau
smuni zo si'e gi'e se zanru gi cnegau lo BPFK smuvelcki ja'e lo nu co'a
sarxe

mi'e la .ilmen. mu'o

ni'o ca lo cabdei la .ilmen. di'e cusku

Ilmen

to bpfk...@googlegroups.com
ta'o lo se judri be ti cu srana

https://groups.google.com/d/msg/lojban/6LRA8XntyGc/20fo9fKc1dkJ

ni'o la .ilmen. di'e pu cusku

Gleki Arxokuna

to bpfk...@googlegroups.com
ta'o lo se judri be ti cu srana

https://groups.google.com/d/msg/lojban/6LRA8XntyGc/20fo9fKc1dkJ

i ie i ja'o la xorxes e la guskant cu jinvi lo du'u lo mupli pe cylyly. cu drani e lo du'u lo smuvelcki pe cylyly na drani gi'a mabla glico

i ku'i bypyfyky ca'o nu'o jdice