Equipación Bous Bufats.

biel

to Bous Bufats de Mallorca
Hola a tots, algú sap cuant arribará la roba ?, sabeu si la broden a
má? o si la fan de fil de ganchet?.

Gracies

Guillermo

Jun 2, 2011, 12:18:22 PM6/2/11
to Bous Bufats de Mallorca
A aquest pas sa foto sera a Lluch, aprofitant per fer-li una ofrena a
la Verge agraint la arribada de la roba, amb la equpacio d'hivern.
Jajaja

Carlos

Jun 6, 2011, 5:38:06 PM6/6/11
to Bous Bufats de Mallorca

Ja ja ja! Que BO BIEL!

biel

Jun 7, 2011, 12:32:24 PM6/7/11
to Bous Bufats de Mallorca
Ho deman, perque els patrocinadors cada cop que me trop amb ells en
demanen com está el tema de sa roba? i jo contest no en tenc ni idea!.
Dilluns en tofol me va demanar per sa roba.
Avui mateix en Josan m'ha demanat si sabia alguna noticia de la roba.
Jo me faig una pregunta, quant arribi sa roba com me vestiré d'estiu o
d'ivern?. Fins quant aquest "Calvari"?.

Carlos

to Bous Bufats de Mallorca

Hei Biel ... crec que l´Enric o en Xus son els qui te podràn dir més
detalls del tema, tots esteïm igual i ens feim les mateixes
preguntes.... a mi me far que estrenarem la equipació d´hivern o si de
cas la d´estiu, però del estiu del 2.012. :(

biel

to Bous Bufats de Mallorca
Si es l'estiu 2012 me donc per satisfet, ara al 2012 crec que ja
tendríem que camviar els colors i el disseny, perque la del 2012 ja
será passada de moda.