Delphi 2007 + aktualizacja własnych komponentów

tdobe

Witam,

Jak to ostatecznie jest z tym Delphim ktoś wie?
Korzystam ze swoich komponentow bazujacych na oryginałach i zawsze mam
ten sam problem.
Gdy coś w nich mienie, szczegolnie jesli chodzi o konstruktor albo
dodanie jakiegos property, to przeinstalowanie komponentow nie pomaga,
trzeba w projekcie wykorzystujacym dany komponent usunac go z formatki
i wstawić nowy + poustawiać wszystko jak było.... Zawsze myślałem, że
gdzieś w DFM-ie coś nie jest zaktualizowane albo coś.... ale, ze teraz
mam kilkaset DBGridów do "odświeżenia" wkurzyłem się już na ostro gdy
wykonałem powyższa czynność na jednym przykładzie i porównałem źródła
calego projektu (poprzez serwer źrodel...) i co się okazało, zero
różnic!!!!! No może komponent podniemiony o dwa niżej w klasie
formatki wyladowal (na koniec).... gdzie moze sie jeszcze czaić
różnica i gdzie ona moze być zapisana? bo to już wydaje mi się nieco
naciagane;)))

Rudy Velthuis

FWIW, I don't understand one word of what you are asking, but to get a
usable answer, sign up with Embarcadero (the "new" owners of Delphi)
and use their forums (or NNTP equivalent), either on
http://forums.embarcadero.com or news://forums.embarcadero.com . These
newsgroups are just unauthorized copis of Borland's newsgroups and have
become obsolete a long time ago.

The page http://forums.embarcadero.com also explains how you can
connect to the NNTP newsgroups.

--
Rudy Velthuis

Bove's Theorem: The remaining work to finish in order to reach
your goal increases as the deadline approaches.