Hej alle,
Så har jeg opdateret hjemmesiden,
www.border-terrier.dk
og der er åbnet for tilmelding til skuet i Herslev den 25. juni 2011.
Vi håber at se en hel masse af jer til en hyggelig dag.
Igen i år får vi besøg af vores hollandske gæster med border terrier
ting og sager.
De har fået nyt siden sidste år, så alene det er en tur værd.
Mange hilsner
Lene