Lene Vinther Hjelme
unread,Mar 28, 2011, 10:10:50 AM3/28/11Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to Border Terrier DTK
Hej alle,
Så er årbogen puttet i postkassen i Vejle, og jeg håber at 'snail-
mail' er hurtig.
BEMÆRK - at skuet er flyttet til den 25. juni 2011 - men stadig i
Herslev ved Fredericia.
Der kommer snart en tilmeldingsblanket på hjemmesiden, og vi håber, at
vi kan blive rigtigt mange i år.
Vi har inviteret Julie Guvercin, kennel Glebeheath i England til at
dømme.
Hvis nogen har lyst til at hjælpe på dagen, måske bare en times tid
eller lignende, så ville det være super.
Det kan være svært at få puslespillet til at gå, hvis der mangler
hjælpere.
Mange hilsner
Lene