Årbog og skue

3 views
Skip to first unread message

Lene Vinther Hjelme

unread,
Mar 28, 2011, 10:10:50 AM3/28/11
to Border Terrier DTK
Hej alle,
Så er årbogen puttet i postkassen i Vejle, og jeg håber at 'snail-
mail' er hurtig.

BEMÆRK - at skuet er flyttet til den 25. juni 2011 - men stadig i
Herslev ved Fredericia.

Der kommer snart en tilmeldingsblanket på hjemmesiden, og vi håber, at
vi kan blive rigtigt mange i år.
Vi har inviteret Julie Guvercin, kennel Glebeheath i England til at
dømme.

Hvis nogen har lyst til at hjælpe på dagen, måske bare en times tid
eller lignende, så ville det være super.
Det kan være svært at få puslespillet til at gå, hvis der mangler
hjælpere.

Mange hilsner
Lene
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages